Голова підкомітету з питань державного будівництва Василь Демчишен та Завідувач секретаріату Комітету Анжела Малюга на запрошення офісу швейцарсько-українського проекту «Підтримка децентралізації в Україні» DESPRO перебували у період з 20 по 26 листопада з робочою поїздкою у Швейцарській Конфедерації.
Учасники навчальної поїздки з метою ознайомлення з практиками управління знаннями відвідали низку державних інституцій Швейцарії (Федеральний департамент оборони та цивільного захисту, Федеральний архів, Швейцарську школу державного управління /IDHEAP). У рамках поїздки відбулись семінари та навчальні заходи, під час яких обговорювались швейцарська політична та адміністративна системи; децентралізація та федералізм: управління знаннями у світлі федералізму - можливості та виклики; управління знаннями в державному управлінні; процеси управління знаннями: планування, впровадження, діяльність та оцінка - досвід Швейцарського агентства з питань розвитку та співробітництва (SDC); застосування управління знаннями для розвитку організації; передача знань при ротації кадрів; витрати та фінансування діяльності з управління знаннями; процеси управління знаннями: планування, впровадження, діяльність (навчальний приклад Regiosuisse).
До складу української делегації увійшли депутати Верховної Ради України, посадовці Адміністрації Президента України, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, представники Національного агентства України з питань державної служби, Національної академії державного управління при Президентові України, інших вищих навчальних закладів, громадських організацій.
Довідково:
DESPRO здійснює свою діяльність в Україні з 2007 року за фінансової підтримки Швейцарської Конфедерації через Швейцарську агенцію з розвитку та співробітництва (SDC). Одним із завдань другої фази (2010-2012 роки) проекту DESPRO є сприяння впровадженню управління знаннями на рівні місцевого самоврядування з метою підвищення результативності роботи органів державної влади та місцевого самоврядування та покращення якості надання публічних послуг.