10 листопада Комітет з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального розвитку та містобудування провів обговорення питань діяльності центрів надання адміністративних послуг центральних регіонів (Дніпропетровська, Кіровоградська та Полтавська області) під час дії правового режиму воєнного стану.
Захід відбувся в рамках виконання контрольної функції Комітету щодо вивчення стану та практики діяльності центрів надання адміністративних послуг під час дії правового режиму воєнного стану. Це четвертий захід в рамках серії передбачених Комітетом обговорень з представниками центрів надання адміністративних послуг східних, південних, північних, західних та центральних регіонів.
Учасники заходу обговорили фактичний стан, виклики, проблемні питання надання адміністративних послуг у центральних регіонах та перспективи розвитку системи надання адміністративних послуг в Україні під час дії правового режиму воєнного стану.
Народний депутат України, голова підкомітету з питань адміністративних послуг та адміністративних процедур Лариса Білозір зазначила, що «більшість проблемних питань, які на сьогодні підіймаються представниками центрів надання адміністративних послуг майже однакові в усіх регіонах. Це недостатність кадрового забезпечення, відсутність фінансової підтримки з боку держави, потреба в матеріально-технічному забезпеченні діяльності центрів надання адміністративних послуг, наявність відомчих перепон при передачі певних адміністративних послуг для надання через ЦНАП. Такі обговорення дають можливість представникам центрів надання адміністративних послуг налагодити діалог із суб’єктами надання адміністративних послуг, донести до них ті проблемні питання з якими вони стикаються кожного дня».
В ході обговорення представники центрів надання адміністративних послуг центральних регіонів поінформували присутніх щодо стану функціонування мережі центрів надання адміністративних послуг в своїх областях. Представники Дніпропетровської області звернули увагу учасників, що на території області є проблеми з доступом до надання адміністративних послуг з видачі паспортних документів, що пов’язано із припиненням роботи територіальних підрозділів Державної міграційної служби. Крім того, представники центрів надання адміністративних послуг звернули увагу на необхідність вирішення питання щодо спрощення процедури проставлення апостиля на офіційних документах, що видаються органами місцевого самоврядування.
Вчергове учасники обговорення наголосили на необхідності встановлення чіткого алгоритму взаємодії центрів надання адміністративних послуг та Пенсійного фонду України щодо отримання результатів послуг для призначення пільг та субсидій.
У заході взяли участь представники Секретаріату Кабінету Міністрів України, Міністерства цифрової трансформації України, Міністерства юстиції України, Державної міграційної служби України, обласних державних адміністрацій/військових адміністрацій, органів місцевого самоврядування, центрів надання адміністративних послуг східних регіонів, вітчизняних і міжнародних організацій, експерти.
Захід організовано спільно з Всеукраїнською асоціацією центрів надання адміністративних послуг за сприяння та підтримки проекту Академії Фольке Бернадотта, що фінансується урядом Швеції.