Ключовими новелами
законопроекту є:
· запровадження
системи оплати праці на основі класифікації посад, відповідно до якої розміри
посадових окладів визначатимуться з урахуванням Каталогу типових посад
державної служби і критеріїв віднесення до таких посад;
· розмежування
заробітної плати державного службовця на сталу (оклад, надбавки за вислугу і
ранг, допомога до відпустки) і варіативну (премії та компенсації) складові для наближення до моделі оплати праці 70/30;
· встановлення
мінімального розміру посадового окладу державного службовця на рівні не менше
двох розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб;
· обмеження
максимального розміру посадового окладу на посадах керівників державних органів
п’ятнадцятьма мінімальними розмірами посадового окладу на посадах державної
служби;
· визначення
надбавки за вислугу років на рівні 2 % посадового окладу за кожний
календарний рік стажу державної служби, але не більше 30 % посадового
окладу;
· встановлення грошової допомоги до відпустки у розмірі суми посадового окладу, надбавки за вислугу років та надбавки за ранг державного службовця.
Під час розгляду із законопроекту були виключені положення, що стосувалися антикорупційних, правоохоронних та інших державних органів, умови оплати праці в яких визначаються спеціальними законами, з метою збереження їх інституційної незалежності.