Центральна виборча комісія за результатами проведеного аналізу проекту Закону висловлює до нього низку зауважень та вважає за доцільне звернути увагу на необхідність додаткового опрацювання його положень з метою удосконалення пропонованого законодавчого регулювання відповідних питань.
Всеукраїнська громадська організація «Громадянська мережа «ОПОРА», проаналізувавши положення проекту законодавчого акта, відмічає, що запропоновані зміни загалом є позитивним кроком у правовому регулюванні передвиборної агітації та вважає, що проект Закону із реєстр. № 8310 у такій редакції можна рекомендувати до розгляду в першому читанні. Однак потрібно враховувати, що окремі положення законопроекту можуть розглядатися як дискусійні та потребують уточнень, а також можуть зумовити необхідність внесення змін до інших нормативно-правових актів.
Міжнародна фундація виборчих систем (IFES) в Україні у своєму висновку зробила акцент на аналізі відповідності основних положень проекту законодавчого акту міжнародним стандартам у відповідній сфері та зазначає, що переважна більшість його положень в частині регулювання передвиборної агітації та інформаційного забезпечення виборів відповідають стандартам Ради Європи, вимогам Європейської конвенції з прав людини та директивам Європейського Союзу у сфері захисту дітей та інших вразливих груп від шкідливого контенту. Водночас IFES звертає увагу, що окремі норми проекту Закону потребують подальшого узгодження з міжнародними стандартами та кращими практиками, якими, зокрема, унормовується діяльність друкованих засобів масової інформації під час виборів та підстави відмови у забезпеченні права на відповідь.
Національний інститут стратегічних досліджень у аналітичній записці до проекту Закону констатує, що положення Виборчого кодексу України потребують вдосконалення в частині регулювання інформаційного забезпечення загальнодержавних та місцевих виборів щодо додаткового врегулювання прав кандидатів у депутати та політичних партій, а також представників медіа.