За рекомендацією Комітету Міністерством юстиції України розроблено Алгоритм дій для здійснення делегованих повноважень у сфері державної реєстрації актів цивільного стану виконавчими органами місцевого самоврядування
10 серпня 2023, 09:18
За наслідками розгляду Комітет рекомендував Мін’юсту, зокрема, на нормативному рівні визначити чіткий і послідовний алгоритм дій, які повинні здійснити органи місцевого самоврядування з метою отримання повноцінного доступу до повноважень у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, а також для організації надання послуг у зазначеній сфері посадовими особами органів місцевого самоврядування та адміністраторами центрів надання адміністративних послуг.
Згідно рекомендацій Комітету Мін’юстом розроблено відповідний Алгоритм, який відображає чіткий та послідовний порядок дій для органів місцевого самоврядування, які мають намір отримати повноваження з реєстрації актів цивільного стану. Відповідно до Алгоритму органи місцевого самоврядування після здійснення необхідних підготовчих заходів повідомляють про свою готовність до виконання зазначених повноважень відповідні відділи державної реєстрації актів цивільного стану, які, в свою чергу, забезпечуватимуть органи місцевого самоврядування бланками свідоцтв, прийматимуть від них паперові носії актових записів цивільного стану, відповідні звіти, здійснюватимуть контроль за їх діяльністю, надаватимуть їм методичну допомогу, тощо.
З Алгоритмом можна ознайомитись за посиланням: