Так, Міністерству юстиції України рекомендовано:
- переглянути підхід до організації тестування на знання законодавства у сфері державної реєстрації для осіб, які мають намір виконувати функції державного реєстратора та претендують на посаду державного реєстратора або на іншу посаду, що передбачає виконання функцій державного реєстратора, а саме:
·вжити заходів щодо визначення графіку проведення тестування на знання законодавства у сфері державної реєстрації, але не менш одного разу на квартал;
·забезпечити претендентам на посаду державного реєстратора вільний доступ до переліку тестових питань з метою їх належної підготовки до тестування;
·запровадити на постійній основі проведення навчальних заходів для претендентів на посаду державного реєстратора з метою їх підготовки до тестування;
- забезпечити надання
повного спектру послуг з реєстрації актів цивільного стану через ЦНАП, а також
спростити процедури їх надання;
- забезпечити
ефективну координацію діяльності відділів державної реєстрації актів цивільного
стану з органами місцевого самоврядування щодо здійснення делегованих
повноважень у сфері державної реєстрації актів цивільного стану;
- спільно з Державною судовою адміністрацією України прискорити роботу щодо налагодження взаємодії Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру судових рішень.
Розгляд питання відбувся на засіданні Комітету 21 грудня 2023 року.
Аналіз стану та практики діяльності центрів надання адміністративних послуг під час дії правового режиму воєнного стану було здійснено у співпраці з громадською організацією «Всеукраїнська асоціація центрів надання адміністративних послуг» за сприяння та підтримки проекту Академії Фольке Бернадотта (Швеція) в рамках виконання контрольної функції Комітету.