- підвищення якості надання адміністративних послуг, що надаються органами місцевого самоврядування безпосередньо та через утворені ЦНАП;
- аналізу зауважень і пропозицій суб’єктів звернень щодо якості надання адміністративних послуг. Залучати громадян до контролю за якістю надання адміністративних послуг;
- підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації адміністраторів ЦНАП;
- впроваджувати сервісно-орієнтовані підходи у роботу ЦНАП, зокрема запровадження надання адміністративних послуг в електронному вигляді;
- розглянути можливість запровадження системи заохочень (винагород, надбавок) за ефективну роботу для працівників ЦНАП.
·Всеукраїнській асоціації центрів надання адміністративних послуг рекомендовано розглянути можливість підготовки практичних рекомендацій для органів місцевого самоврядування щодо забезпечення окремих категорій громадян, зокрема ветеранів, членів їх родин, жертв домашнього насильства відповідними послугами.
Розгляд питання відбувся на засіданні Комітету 21 грудня 2023 року.
Аналіз стану та практики діяльності центрів надання адміністративних послуг під час дії правового режиму воєнного стану було здійснено у співпраці з громадською організацією «Всеукраїнська асоціація центрів надання адміністративних послуг» за сприяння та підтримки проекту Академії Фольке Бернадотта (Швеція) в рамках виконання контрольної функції Комітету.