Найбільш запитуваною була інформація статистично-довідкового характеру: надійшло 62 запити відповідного змісту, або 90 % від їх загальної кількості. Разом із тим, 7 запитів (10%) стосувалися правової інформації.
У вказаних запитах порушувалися питання щодо перспективних планів формування територій об’єднаних територіальних громад в областях України та внесення змін до них, встановлення і зміну меж районів, визначення їх адміністративних центрів, найменування населених пунктів, призначення позачергових виборів до органів місцевого самоврядування, надання інформації щодо причин відсутності народних депутатів України – членів Комітету на його засіданнях, надання копій першої та останньої сторінок окремих актів Верховної Ради України, відомостей про їх опублікування та чинність, проблематики регулювання питань опису та використання державної символіки, утворення та реєстрації органів державної влади як юридичних осіб публічного права тощо.
Ініціаторами 63 (91%) запитів на інформацію, що розглядалися у секретаріаті Комітету, були громадяни України, а 6 (9%) – юридичні особи. При цьому п’ять запитів, що розглядалися, з огляду на приписи частини третьої статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» були переадресовані іншими організаціями – Офісом Президента України та Секретаріатом Кабінету Міністрів України.
Отримані секретаріатом Комітету запити на інформацію відповідали, в основному, вимогам Закону України «Про доступ до публічної інформації». Водночас, окремі запитувачі просили надати інформацію, яку раніше Комітет не створював, яка не надходила на його адресу від інших суб’єктів і яка не була відображена і зафіксована на будь-яких носіях, що були в розпорядженні Комітету.
Незважаючи на вищевказані обставини, всі відповіді на звернення, що реєструвалися як інформаційні запити, передавалися до Інформаційного управління Апарату Верховної Ради України вчасно, в межах граничного п’ятиденного строку розгляду запитів на інформацію, передбаченого Законом України «Про доступ до публічної інформації».