За визначенням Кабінету Міністрів України законопроект подано з метою забезпечення ефективного та якісного рівня законодавчої регламентації процедур зовнішньо-управлінської діяльності органів виконавчої влади і органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб та інших суб’єктів, які законом уповноважені здійснювати владні управлінські функції, та захисту прав і законних інтересів фізичних та юридичних осіб у відносинах із державою.
На сьогодні у більшості європейських країн ефективно діють кодифіковані акти, присвячені детальній регламентації процедур у діяльності органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування в частині їх взаємовідносин з фізичними та юридичними особами. Прийняття країнами-членами Ради Європи актів, які регулюють адміністративні процедури, передбачено, зокрема, прийнятими Комітетом Міністрів Ради Європи Резолюціями та Рекомендаціями Ради Європи.
Під час обговорення народні депутати України – члени Комітету, ознайомились з низкою окремих пропозицій та зауважень до законопроекту, які надійшли від громадської організації «Центр політико-правових реформ», Академії адвокатури України, Всеукраїнської асоціації органів місцевого самоврядування «Асоціація міст України», Науково-дослідного інституту державного будівництва та місцевого самоврядування Національної академії правових наук України, Київського університету права Національної академії наук України, висновком Головного науково-експертного управління Апарату Верховної Ради України, висновком Комітету з питань інтеграції України з Європейським Союзом.
За наслідками загального обговорення Комітетом було прийнято рішення рекомендувати Верховній Раді України проект Закону України «Про адміністративну процедуру» (реєстр. № 3475), поданий КМУ, прийняти в першому читанні за основу.