![](/images/news/img_2199.jpg)
Так, за результатами попереднього аналізу, законопроект додатково обтяжує місцеві бюджети видатками на оплату праці педагогічного персоналу та здійснення делегованих державною повноважень в галузі охорони здоров’я, а також надає у недостатньому обсязі державну підтримку для формування інфраструктури об'єднаних територіальних громад.![](/images/news/img_2243.jpg)
![](/images/news/img_2243.jpg)
Крім того, законопроект не передбачає рівного та справедливого підходу до розподілу додаткової дотації на здійснення переданих із державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров'я.
З метою врегулювання порушених питань Комітетом були направлені відповідно до частини першої статті 156 Регламенту Верховної Ради України до Комітету з питань бюджету пропозиції до проекту Закону про Державний бюджет України на 2019 рік (реєстр. № 9000), проекту Закону про внесення змін до Бюджетного кодексу України (реєстр. № 9084) та проекту Закону про внесення змін до Податкового кодексу України щодо ставок деяких податків (реєстр. № 9085), якими передбачається:![](/images/news/img_2230.jpg)
![](/images/news/img_2230.jpg)
– збільшити на 14,6 млрд. грн. обсяг освітньої субвенції для забезпечення в повному обсязі фінансування видатків на оплату праці педагогічного персоналу;
– збільшити на 12,1 млрд. грн. обсяг медичної субвенції для забезпечення в повному обсязі асигнуваннями видатків на здійснення повноважень, делегованих державною в галузі охорони здоров’я;
– виключити норми, якими зупиняються положення Закону України «Про державну службу» щодо підвищення з 1 січня 2019 року мінімального розміру посадового окладу державних службовців до двох прожиткових мінімумів для працездатних осіб;
– відмовитись від існуючого механізму нерівномірного розподілу додаткової дотації на освітню та медичну субвенції, збільшивши відповідно видатки за освітньою та медичною субвенціями на 2019 рік пропорційно дефіциту ресурсу;
– передбачити субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам в обсязі 19 млрд. грн. на погашення різниці між фактичною вартістю теплової енергії, послуг з централізованого опалення, постачання гарячої води, централізованого водопостачання та водовідведення, постачання холодної води та водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем), що вироблялися, транспортувалися та постачалися населенню, бюджетним установам і організаціям та/або іншим підприємствам теплопостачання, централізованого питного водопостачання та водовідведення, які надають такі послуги, та тарифами, що затверджувалися та/або погоджувалися органами державної влади чи місцевого самоврядування;
– збільшити до 4,5 млрд. грн. обсяг субвенції на формування інфраструктури об'єднаних територіальних громад;
– збільшити до 0,426 млрд. грн. обсяг субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансування заходів соціально-економічної компенсації ризику населення, яке проживає на території зони спостереження;
– передбачити субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам на погашення заборгованості за середньостроковими позиками та безвідсотковими позичками, наданими місцевим бюджетам за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку у 2009-2014 роках;
– встановити прямі міжбюджетні відносини з усіма об’єднаними територіальними громадами, у яких відбулися перші вибори у 2018 році;
– спрямувати 20% коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах безпосередньо до бюджетів міст обласного значення та об’єднаних територіальних громад;
– запровадити монетизацію гарантованих державою пільг (проїзд окремих категорій громадян, послуг зв’язку тощо) за рахунок коштів державного бюджету;
– передбачити субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансування заходів з лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет і на хронічну ниркову недостатність методом гемодіалізу в обсязі 1,7 млрд. грн.;
– визначити джерелом надходжень бюджетів місцевого самоврядування 100% рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів у частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування;
– зараховувати податок на доходи фізичних осіб, який нарахований та утриманий з найманих працівників як відокремлених, так і виробничих структурних і функціональних структурних підрозділів юридичних осіб до місцевих бюджетів за місцем розташування та/або здійснення діяльності таких підрозділів;
– визначити джерелом формування спеціального фонду державного бюджету збір на соціально-економічну компенсацію ризику населення, яке проживає на території зони спостереження, та спрямувати його у повному обсязі у вигляді субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансування відповідних заходів;
– збільшити розмір плати за землю, що зараховується до місцевих бюджетів, за земельні ділянки, надані для залізниць у межах смуг відведення, гірничодобувним підприємствам для видобування корисних копалин та розробки родовищ корисних копалин;
– надати органам місцевого самоврядування право доступу до баз даних Державної фіскальної служби України в частині податків та зборів, що зараховуються до бюджетів місцевого самоврядування з метою здійснення дієвого контролю відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» за дотриманням зобов'язань щодо платежів до місцевого бюджету.
Ще за розділом
“Новини”
27 червня 2024 09:56
26 червня 2024 13:29
26 червня 2024 11:45
25 червня 2024 17:37
23 червня 2024 07:00
20 червня 2024 15:01
19 червня 2024 18:08
19 червня 2024 16:51
17 червня 2024 09:57
15 червня 2024 10:20