ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ

 

Комітет з питань державного будівництва та місцевого самоврядування

 

Протокол засідання № 24

11 червня 2008 року

11 год. 00 хв.

м. Київ,

вул. Садова, 3а

кім. 416

 

 

Голова Комітету Омельченко О.О.

Секретар Комітету Гордієнко С.В.

Присутні: члени Комітету: Боднар О.Б., Ключковський Ю.Б., Каськів В.В., Петренко В.М., Трайдук М.Ф., Матвієнко А.С.

Відсутні:  Черноморов О.М., Подгорний С.П., Льовочкін С.В.

Відповідальні працівники секретаріату Комітету: заступник Завідувача секретаріату Малюга А.В., головні консультанти: Бережницький Я.В., Данилюк О.А., Желтова О.М., Корнієнко Т.М., Юрчук Ю.А., старші консультанти: Дмитрук Л.В., Шкуріна Л.Б., консультант Федоренко Ю.В.

 

Запрошені:

 

Зарубінський О.О. - народний депутат України;

Шемчук В.В. - народний депутат України;

Бабій К.І. - заступник Начальника Управління розвитку житлової сфери  Міністерства з питань житлово-комунального господарства України;

Морозова Н.М. - консультант Секретаріату Верховної Ради Автономної Республіки Крим;

Мурина Г.О. - заступник Керуючого справами виконавчого апарату Рівненської обласної ради;

Тимощук В.О. - Голова Здолбунівської районної ради;

Гаврилюк С.М. - завідувач оргвідділу Дубенської районної ради;

Іващенко М.В. - Батуринський міський голова;

Ткаченко О.М. - заступник Голови Бахмацької  районної ради;

Гапотченко В.І. - завідувач сектору Управління по звязках з місцевими органами влади та органами місцевого самоврядування;

Толкачов І.В. - Начальник відділу по взаємодії з Верховною Радою України Міністерства регіонального розвитку та будівництва України;

Ляхович В.А. - головний консультант відділу висвітлення діяльності Верховної Ради України (інформаційне управління);

 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ

І.

1.     Про призначення позачергових виборів окремих сільських, селищних, міських голів.

2.     Про проекти Постанов Верховної Ради України:

·                               «Про віднесення селища міського типу Батурин Бахмацького району Чернігівської області до категорії міст районного значення».

·                               «Про присвоєння найменування новоутвореному населеному пункту Сімферопольського району Автономної Республіки Крим».

·                               «Про уточнення найменування окремих населених пунктів Дубенського та Здолбунівського районів Рівненської області».

3.     Про проекти Законів:

·       «Про порядок делегування повноважень органів виконавчої влади та органів   місцевого самоврядування» (реєстр. №1472, н.д. Омельченко О.О.)

·       «Про делеговані повноваження» (реєстр. №1472-1, н.д. Бондаренко В.Д., Сирота М.Д., Подгорний С.П., Богословська І.Г., Стретович В.М., альтернативний)

ІI.

4.           Про проект Закону про внесення змін до Кодексів України щодо запровадження відповідальності за приниження гідності українського народу (реєстр. №2136, н.д. Зарубінський О.О.)

5.           Про проект Закону про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення  (реєстр. №1441, н.д. Деревляний В.Т.)

6.           Про проект Закону про внесення змін до деяких законів України (щодо складу доходів Державного бюджету та місцевих бюджетів) (реєстр. №1216, н.д. Деркач М.І., Баранов В.О., Гриневецький С.Р.)

7. Про проект Закону про внесення змін до Закону України "Про прокуратуру" (реєстр. №2006, н.д. Шемчук В.В.)

8. Про проекти Законів:

·        «Про особливості державного контролю за декларуванням доходів, майна та витрат осіб, уповноважених на виконання функцій публічної влади» (реєстр. №1429, н.д. Жебрівський П.І.)

·        «Про декларування вищими посадовими особами України, державними службовцями 1-3 категорії та керівниками органів місцевого самоврядування майна, доходів і витрат» (реєстр. №1429-1, н.д. Джоджик Я.І., Заєць І.О., альтернативний)

9.     Про проект Закону про внесення змін до Закону України "Про житловий фонд соціального призначення" (щодо терміну) (реєстр. №2211, Кабінет Міністрів України)

III. Виконання контрольних повноважень.

IV. Різне

 

***

СЛУХАЛИ: Інформацію Голови Комітету О.Омельченка про запропонований порядок денний засідання Комітету та пропозиції до нього.

Голова Комітету запропонував членам Комітету ознайомитись із запропонованим порядком денним засідання, внести зауваження та  пропозиції.

О.Омельченко повідомив наступні пропозиції:

1. За пропозицією членів Комітету перенести розгляд законопроектів:

·                          «Про порядок делегування повноважень органів виконавчої влади та органів   місцевого самоврядування» (реєстр. №1472, н.д. Омельченко О.О.)

·                         «Про делеговані повноваження» (реєстр. №1472-1, н.д. Бондаренко В.Д., Сирота М.Д., Подгорний С.П., Богословська І.Г., Стретович В.М., альтернативний);

·  «Про особливості державного контролю за декларуванням доходів, майна та витрат осіб, уповноважених на виконання функцій публічної влади» (реєстр. №1429, н.д. Жебрівський П.І.);

· «Про декларування вищими посадовими особами України, державними службовцями 1-3 категорії та керівниками органів місцевого самоврядування майна, доходів і витрат» (реєстр. №1429-1, н.д. Джоджик Я.І., Заєць І.О., альтернативний).

УХВАЛИЛИ:

1.Врахувати пропозиції, озвучені Головою Комітету;

2.Затвердити питання порядку денного засідання.

ГОЛОСУВАЛИ: “За”- одноголосно.

Рішення прийнято.

 

 

1.

СЛУХАЛИ: Інформацію голови підкомітету з питань виборчого законодавства  та об’єднань громадян С.Подгорного про призначення позачергових виборів окремих сільських, селищних, міських голів.

Доповідач поінформував присутніх про підготовлені документи даного законопроекту, які дозволяють підтримати рішення відповідного підкомітету рекомендувати Верховній Раді України призначити позачергові вибори зазначених сільських та селищних голів на 28 вересня 2008 року.

 Голова підкомітету повідомив, що станом на 11 червня 2008 року для розгляду на засіданні Комітету підготовлено 12 проектів постанов щодо призначення позачергових виборів окремих сільських та селищних голів у зв’язку з достроковим припиненням їх повноважень за таких підстав:

Муратівського сільського голови (Муратівська сільська рада Новоайдарського району Луганської області) - дострокове припинення повноважень у зв’язку з поданою заявою за власним бажанням;

Чорногузівського сільського голови (Чорногузівська сільська рада Вижницького району Чернівецької області) - дострокове припинення повноважень у зв’язку з поданою заявою за власним бажанням (погіршення здоров’я);

Зайцівського сільського голови (Зайцівська сільська рада Синельниківського району Дніпропетровської області) - дострокове припинення повноважень у зв’язку з поданою заявою за власним бажанням;

Кривобалківського сільського голови (Кривобалківська сільська рада Миколаївського району Миколаївської області) - дострокове припинення повноважень у зв’язку з поданою заявою за власним бажанням;

Новокропивницького сільського голови (Новокропивницька сільська рада Дрогобицького району Львівської області) - дострокове припинення повноважень у зв’язку зі смертю;

Поповецького сільського голови (Поповецька сільська рада Волочиського району Хмельницької області) - дострокове припинення повноважень у зв’язку з поданою заявою за власним бажанням;

Іванівського сільського голови (Іванівська сільська рада Арбузинського району Миколаївської області) - дострокове припинення повноважень у зв’язку з поданою заявою за власним бажанням (стан здоров’я);

Новохристофорівського сільського голови (Новохристофорівська сільська рада Новобузького району Миколаївської області) - дострокове припинення повноважень у зв’язку з поданою заявою за власним бажанням (стан здоров’я);

Довгополівського сільського голови (Довгополівська сільська рада Роменського району Сумської області) - дострокове припинення повноважень у зв’язку зі смертю;

Акмечетського сільського голови (Акмечетська сільська рада Доманівського району Миколаївської області) - дострокове припинення повноважень у зв’язку з поданою заявою за власним бажанням;

Степанівського сільського голови (Степанівська сільська рада Драбівського району Черкаської області) - дострокове припинення повноважень у зв’язку з поданою заявою за власним бажанням;

Феодосійського міського голови (місто Феодосія Автономної Республіки Крим) - дострокове припинення повноважень у зв’язку зі смертю.

В обговоренні питання взяли участь: присутні народні депутати України, В.Гапотченко.

УХВАЛИЛИ:

1. Рекомендувати Верховній Раді України призначити позачергові вибори:

Муратівського сільського голови (Муратівська сільська рада Новоайдарського району Луганської області),

Чорногузівського сільського голови (Чорногузівська сільська рада Вижницького району Чернівецької області),

Зайцівського сільського голови (Зайцівська сільська рада Синельниківського району Дніпропетровської області),

Кривобалківського сільського голови (Кривобалківська сільська рада Миколаївського району Миколаївської області),

Новокропивницького сільського голови (Новокропивницька сільська рада Дрогобицького району Львівської області),

Поповецького сільського голови (Поповецька сільська рада Волочиського району Хмельницької області),

Іванівського сільського голови (Іванівська сільська рада Арбузинського району Миколаївської області),

Новохристофорівського сільського голови (Новохристофорівська сільська рада Новобузького району Миколаївської області),

Довгополівського сільського голови (Довгополівська сільська рада Роменського району Сумської області),

Акмечетського сільського голови (Акмечетська сільська рада Доманівського району Миколаївської області),

Степанівського сільського голови (Степанівська сільська рада Драбівського району Черкаської області),

Феодосійського міського голови (місто Феодосія Автономної Республіки Крим)

на неділю 28 вересня 2008 року, прийнявши відповідні постанови Верховної Ради України.

1.     Доручити виступити на пленарному засіданні Верховної Ради України з цього питання народному депутату України, голові підкомітету з питань виборчого законодавства та об’єднань громадян Подгорному С.П.

ГОЛОСУВАЛИ: “За”- одноголосно.

Рішення прийнято.

 

2.

        СЛУХАЛИ: Інформацію голови підкомітету з питань державного будівництва В.Каськіва про проект Постанови Верховної Ради України «Про віднесення селища міського типу Батурин Бахмацького району Чернігівської області до категорії міст районного значення».

В обговоренні питання взяли участь: присутні народні депутати України, В.Гапотченко, Іващенко М.В., Ткаченко О.М.

Доповідач повідомив присутніх, що підкомітет за зверненням Чернігівської обласної ради, що порушила перед Верховною Радою України клопотання, розглянув матеріали «Про віднесення селища міського типу Батурин Бахмацького району Чернігівської області до категорії міст районного значення».  Це рішення було підтримане Бахмацькою районною та Чернігівською обласною радами. З огляду на вищезазначене, та враховуючи визначну роль селища міського типу Батурин в історії України, а також із метою відродження та збереження національних пам’яток історії та культури підкомітет погодився з пропозиціями Управління по зв’язках з місцевими органами влади та органами місцевого самоврядування апарату  Верховної Ради України щодо позитивного вирішення цього питання і підтримує клопотання Чернігівської обласної ради.

 

УХВАЛИЛИ:

1. Рекомендувати Верховній Раді України відповідно до пункту 1 частини першої та частини другої статті 109 Регламенту Верховної Ради України  проект Постанови Верховної Ради України “Про віднесення селища міського типу Батурин Бахмацького Чернігівської області до категорії міст районного значення” прийняти за основу та в цілому.

    2. Доручити виступити від Комітету з цього питання  голові підкомітету, народному депутату України  Каськіву В.В.

ГОЛОСУВАЛИ: “За”- одноголосно.

Рішення прийнято.

 

***

   СЛУХАЛИ: Інформацію голови підкомітету з питань державного будівництва В.Каськіва про проект Постанови Верховної Ради України «Про присвоєння найменування новоутвореному населеному пункту Сімферопольського району Автономної Республіки Крим».

Доповідач повідомив присутніх, що підкомітет за зверненням Верховної Ради Автономної Республіки Крим, що порушила перед Верховною Радою України клопотання, розглянув матеріали «Про присвоєння найменування новоутвореному населеному пункту Сімферопольського району Автономної Республіки Крим найменування - село Ана-Юрт» (копія листа додається). Таке рішення було розглянуто і підтримано Трудівською сільською, Сімферопольською районною радами та Верховною Радою Автономної Республіки Крим.

       Підкомітет погодився з пропозиціями Управління по зв’язках з місцевими органами влади та органами місцевого самоврядування апарату Верховної Ради України щодо позитивного вирішення цього питання і підтримує клопотання Верховної Ради Автономної Республіки Крим.

В обговоренні питання взяли участь: присутні народні депутати України, В.Гапотченко, Морозова Н.М.

УХВАЛИЛИ:

1. Рекомендувати Верховній Раді України відповідно до пункту 1 частини першої та частини другої статті 109 Регламенту Верховної Ради України  проект Постанови Верховної Ради України “Про присвоєння новоутвореному населеному пункту Сімферопольського району Автономної Республіки Крим найменування - село Ана-Юрт” прийняти за основу та в цілому.

        2. Доручити виступити від Комітету з цього питання  голові підкомітету, народному депутату України  Каськіву В.В.

ГОЛОСУВАЛИ: “За”- одноголосно.

Рішення прийнято.

 

***

СЛУХАЛИ: Інформацію голови підкомітету з питань державного будівництва В.Каськіва про проект Постанови Верховної Ради України «Про уточнення найменування окремих населених пунктів Дубенського та Здолбунівського районів Рівненської області».

Доповідач повідомив присутніх, що підкомітет за зверненням Рівненської обласної ради, що порушила перед Верховною Радою України клопотання, розглянув матеріали «Про уточнення найменування окремих населених пунктів Дубенського та Здолбунівського районів Рівненської області».

У вересні 2004 року пропозиції щодо уточнення найменувань були схвалені на місцевих референдумах у Берегівській, Гірницькій, Княгинській, Молодавській, Плосківській, Привільненській, Птицькій, Соснівській сільських радах Дубенського району та у Миротівській сільській раді Здолбунівського району.

Враховуючи неодноразові звернення громадян, питання щодо уточнення найменувань населених пунктів було підтримано вищезазначеними сільськими, Дубенською, Здолбунівською районними та Рівненською обласними радами.

Підкомітет погодився з пропозиціями Управління по зв’язках з місцевими органами влади та органами місцевого самоврядування апарату  Верховної Ради України щодо позитивного вирішення цього питання і підтримує клопотання Рівненської обласної ради.

В обговоренні питання взяли участь: присутні народні депутати України, В.Гапотченко, Мурина Г.О., Тимощук В.О., Гаврилюк С.М.

УХВАЛИЛИ:

1. Рекомендувати Верховній Раді України відповідно до пункту 1 частини першої та частини другої статті 109 Регламенту Верховної Ради України  проект Постанови Верховної Ради України “Про уточнення найменування окремих населених пунктів Дубенського та Здолбунівського районів Рівненської області” прийняти за основу та в цілому.

    2. Доручити виступити від Комітету з цього питання  голові підкомітету, народному депутату України  Каськіву В.В.

ГОЛОСУВАЛИ: “За” - одноголосно.

Рішення прийнято.

 

3.

СЛУХАЛИ: Інформацію голови підкомітету з питань державного будівництва В.Каськіва про проект Закону про внесення змін до Кодексів України щодо запровадження відповідальності за приниження гідності українського народу (реєстр. №2136, н.д. Зарубінський О.О.)

Доповідач інформував присутніх, що даний законопроект спрямований на створення правових засад відповідальності за публічне приниження гідності українського народу, а відповідно - й упередження таких дій.

В.Каськів наголосив, що Головне науково-експертне управління апарату Верховної Ради України  пропонує за результатами розгляду в першому читанні відхилити даний законопроект. Підкомітет з питань державного будівництва не погоджується з такою позицією, оскільки вважає, що прийняття законопроекту поліпшить стан кримінально-правового регулювання у сфері упередження приниження гідності українського народу. Такої позиції притримується й Комітет з питань законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності, який визначений головним з підготовки даного законопроекту.

В обговоренні питання взяли участь: присутні народні депутати України, О.Зарубінський.

Автор законопроекту О.Зарубінський в підтримку свого проекту зазначив, що затвердження відповідальності за публічні приниження гідності українського народу має визначальне значення не стільки як внормування відповідної відповідальності, скільки як механізм їх упередження. Тобто, прийняття цього Закону дозволить зменшити популістські заяви, що деморалізують та фрагментують український народ, та, відповідно - створить умови для формування продержавної громадської думки, яка буде цементувати основи української державності та мобілізуватиме народ до виконання суспільно-важливих проблем.

Ю.Ключковський вказав, що адміністративні стягнення у вигляді накладання штрафу від п’ятдесяти до ста п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян є замалою сумою і потребує обговорення під час підготовки законопроекту до другого читання.

УХВАЛИЛИ:

1. Рекомендувати Верховній Раді України за наслідками розгляду у першому читанні проект Закону про внесення змін до Кодексів України щодо запровадження відповідальності за приниження гідності українського народу (реєстр.№2136), внесений народним депутатом України О.Зарубінським, прийняти за основу, доручивши Комітету з питань законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності підготувати його до другого читання із врахуванням зауважень і пропозицій суб’єктів права законодавчої ініціативи.

 2. Направити цей висновок до Комітету з питань законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності, визначеного головним з опрацювання даного законопроекту.

ГОЛОСУВАЛИ: “За” - 7 народних депутатів України, “Проти” - 1 народний депутат України (С.Гордієнко).

Рішення прийнято.

 

4.

         СЛУХАЛИ: Інформацію заступника Голови Комітету Ю.Ключковського про проект Закону про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення  (реєстр. №1441, н.д. Деревляний В.Т.)

Доповідач повідомив, що запропонований законопроект розроблено з метою внесення змін до статті 21212 та 21215 Кодексу України про адміністративні правопорушення та зокрема заміни слів “виборча кампанія” словами “виборчий процес”. Ця пропозиція обґрунтовується тим, що в тексті Законів України “про вибори народних депутатів України”, “Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів” відсутнє таке поняття, як “виборча кампанія”.

Враховуючи висновок Головного науково-експертного управління  апарату Верховної ради України, підкомітет ухвалив рішення рекомендувати Верховній Раді України за результатами розгляду в першому читанні прийняти законопроект за основу.

В обговоренні питання взяли участь: присутні народні депутати України.

УХВАЛИЛИ:

1.Вважати за доцільне за результатами розгляду проекту Закону України Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення (щодо правопорушень у виборчому процесі) (реєстр. № 1441) Верховною Радою України в першому читанні прийняти його за основу.

2. Беручи до уваги, що виборчими законами України встановлено два шляхи фінансування витрат на підготовку і проведення виборів: як за рахунок коштів Державного бюджету України, так і за рахунок коштів виборчих фондів, створення яких передбачено відповідними законами,  вважати за необхідне при доопрацюванні зазначеного законопроекту до розгляду його парламентом у другому читанні передбачити, що запропонований його автором механізм встановлення відповідальності за порушення порядку фінансування виборчого процесу може бути застосований лише щодо порушень порядку фінансування передвиборної агітації.

3. Направити цей висновок Комітету Верховної Ради України з питань законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності, визначеному головним з підготовки цього законопроекту.

ГОЛОСУВАЛИ: “За” - одноголосно.

Рішення прийнято.

 

5.

          СЛУХАЛИ: Інформацію заступника Голови Комітету Ю.Ключковського про проект Закону про внесення змін до деяких законів України (щодо складу доходів Державного бюджету та місцевих бюджетів) (реєстр. №1216, н.д. Деркач М.І., Баранов В.О., Гриневецький С.Р.)

Доповідач повідомив, що запропонований законопроект спрямований на захист прав та інтересів фізичних та юридичних осіб, яким заподіяно шкоду незаконними рішеннями, діями чи бездіяльністю органів державної влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, їх посадових та службових осіб при здійсненні ними своїх повноважень, а також на законодавче закріплення порядку відшкодування шкоди, завданої фізичним та юридичним особам. Враховуючи висновок Головного науково-експертного управління  апарату Верховної Ради України щодо цього законопроекту, підкомітет ухвалив рішення рекомендувати Верховній Раді України за результатами розгляду в першому читанні прийняти законопроект за основу.

В обговоренні питання взяли участь: присутні народні депутати України.

УХВАЛИЛИ:

1. Рекомендувати Верховній Раді України за наслідками розгляду у першому читанні проект Закону про внесення змін до деяких законів України (щодо складу доходів Державного бюджету та місцевих бюджетів) (реєстр. №1216) прийняти за основу, доручивши Комітету з питань бюджету підготувати його до другого читання із врахуванням зауважень та пропозицій суб’єктів права законодавчої ініціативи.

 2. Звернутися до Комітету з питань бюджету із проханням по можливості прискорити опрацювання і внесення на розгляд Верховної Ради України цього та інших законопроектів, що передбачають зміцнення фінансової основи місцевого самоврядування в Україні.

ГОЛОСУВАЛИ: “За” - 7 народних депутатів, не голосував - Черноморов О.М.

Рішення прийнято.

 

 

 

6.

СЛУХАЛИ: Інформацію народного депутата України Шевчука В.В. про проект Закону про внесення змін до Закону України "Про прокуратуру" (реєстр. №2006, н.д. Шемчук В.В.)

 

Автор представленого законопроекту повідомив, що проектом пропонується внести зміни до статті 15 Закону України “Про прокуратуру”, привівши його у відповідність до Конституції України, знівелювати вплив органів місцевого самоврядування автономії, зокрема Верховної Ради України Автономної Республіки Крим, на керівників правоохоронних органів та прокуратури Автономної Республіки Крим, шляхом виключення ряду положень Закону України “Про затвердження Конституції Автономної Республіки Крим” та Конституції Автономної Республіки Крим  і приведення у відповідність Законів України “Про прокуратуру”, “Про міліцію” та “Організаційно-правові основи боротьби з організованою злочинністю”.

Головне науково-експертне управління апарату Верховної Ради України містить рекомендацію відхилити законопроект.

Проаналізувавши даний законопроект, члени підкомітету вважають прийнятною ідею призначення підпорядкованих прокурорів, у тому числі прокурора Автономної Республіки Крим, безпосередньо Генеральним прокурором України без погодження з відповідними представницькими органами, оскільки це сприятиме втіленню на практиці принципу незалежності прокуратури та здійснення нею своїх повноважень незалежно від будь-яких органів державної влади (пункт 1 і 2 частини першої статті 6 Закону України “Про прокуратуру”). Однак реалізація цієї ідеї шляхом простого внесення змін до Закону “Про прокуратуру” неможлива з огляду на те, що інститут погодження Верховною Радою Автономної Республіки Крим призначення Прокурора АР Крим запроваджено положенням абзацу 2 пункту 25 частини 2 статті 26 Конституції Автономної Республіки Крим, затвердженої Законом України “Про затвердження Конституції Автономної Республіки Крим” від 23 грудня 1998 року.

Підкомітет вважає, що юридично коректним буде внесення запропонованих у проекті змін до Закону України “Про прокуратуру” лише за умови попереднього внесення відповідних змін до Конституції Автономної Республіки Крим.

 

В обговоренні питання взяли участь: присутні народні депутати України.

 

УХВАЛИЛИ:

1. Рекомендувати Верховній Раді України за наслідками розгляду у першому читанні проект Закону про внесення змін до Закону України “Про прокуратуру” (реєстр.№2006), внесений народним депутатом України В.Шемчуком, прийняти за основу, доручивши Комітету з питань законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності підготувати його до другого читання із врахуванням зауважень і  пропозицій суб’єктів права законодавчої ініціативи.  

2. Надіслати цей висновок до Комітету з питань законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності, визначеного головним з опрацювання даного законопроекту.

ГОЛОСУВАЛИ: “За” - 6 народних депутатів України, “Проти” - Гордієнко С.В., “Утримався” - Ключковський Ю.Б.

 

Рішення прийнято.

 

7.

СЛУХАЛИ: Інформацію заступника Голови Комітету Ю.Ключковського про проект Закону про внесення змін до Закону України "Про житловий фонд соціального призначення" (щодо терміну) (реєстр.№2211, Кабінет Міністрів України)

Законопроектом пропонується продовжити визначені Законом України “Про житловий фонд соціального призначення” строки розроблення та внесення на розгляд Верховної Ради України Загальнодержавної програми розвитку соціального житла до 1 січня 2009 року, а також строки проведення інвентаризації й обліку житла, що може бути використано як соціальне, до 1 липня 2008 року.

Головне науково-експертне управління апарату Верховної Ради України не заперечує проти перенесення строків виконання зазначених доручень та рекомендує за результатами розгляду у першому читанні прийняти законопроект за основу.

Враховуючи рішення Головного науково-експертного управління апарату Верховної Ради України, підкомітет вважає за необхідне рекомендувати Верховній Раді України прийняти даний законопроект за основу.

 

В обговоренні питання взяли участь: присутні народні депутати України, Бабій К.І.

Заступник Голови Комітету Ю.Ключковський вніс пропозицію звернутися до Міністерства з питань житлово-комунального господарства України з проханням здійснити уточнення пункту 5 Розділу IV Прикінцевих положень проекту Закону про внесення змін до Закону України "Про житловий фонд соціального призначення" (щодо терміну) та надіслати до Комітету зауваження та пропозиції з цього питання, які можуть бути використані народними депутатами України - членами Комітету як суб’єктами права законодавчої ініціативи при доопрацюванні вищезгаданого законопроекту до другого читання.

 

УХВАЛИЛИ:

 

1. Верховій Раді України відповідно до пункту 1 частини першої статті 109 Регламенту Верховної Ради України проект Закону про внесення змін до Закону України "Про житловий фонд соціального призначення" (щодо терміну) (реєстр. № 2211 від 13.03.2008 р.), внесений Кабінетом Міністрів України,   прийняти за основу та доручити Комітету Верховної Ради України з питань будівництва, містобудування і житлово-комунального господарства та регіональної політики підготувати його до другого читання.  

 

 

 

2. Направити цей висновок Комітету Верховної Ради України з питань будівництва, містобудування і житлово-комунального господарства та регіональної політики, визначеного головним з підготовки даного законопроекту.

 

ГОЛОСУВАЛИ: “За” - одноголосно.

 

Рішення прийнято.

 

 

 

  Голова Комітету                                                       О. ОМЕЛЬЧЕНКО

 

 

      Секретар Комітету                                                      С. ГОРДІЄНКО

 

Повернутись до списку публікацій

Версія для друку

Ще за розділом


“2 сесія 6 скликання ”

12 березня 2015 14:10
12 березня 2015 14:02
12 березня 2015 13:59
12 березня 2015 13:58
12 березня 2015 13:55
12 березня 2015 13:51
12 березня 2015 13:49
12 березня 2015 13:35
12 березня 2015 13:34
12 березня 2015 13:32