Протокол № 5 від 12.01.2015р.

11 червня 2015, 11:31

 

ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ

 

Комітет

з питань державного будівництва, регіональної політики

та місцевого самоврядування

 

Протокол засідання №5

 

12 січня 2015 року

15 год. 00 хв.

м. Київ

вул. Садова, 3 а, к. 416

 

Голова Комітету Власенко С.В.

Секретар Комітету Гончаренко О.О.

 

Присутні: члени Комітету: Кудлаєнко С.В., Бойко О.П., Бублик Ю.В., Дехтярчук О.В., Река А.О., Федорук М.Т., Березюк О.Р., Гуляєв В.О., Матвійчук Е.Л.

Відсутні: Ледовських О.В., Курило В.С., Шкрум А.І., Добкін М.М., Балога І.І.

 

Відповідальні  працівники  секретаріату  Комітету:  Завідувач  секретаріату Комітету Малюга А.В.; заступники  Завідувача  секретаріату  Комітету  Желтова О.М., Данилюк О.А.; головні консультанти  Гарбуз Ю.П.,  Дмитрук Л.В., Корнієнко Т.М.,  Маковський О.А., Рибак О.Ф., Шкуріна Л.Б.; старші консультанти: Падалко О.В., Степанян Г.С.

 

Запрошені:

Івченко В.Є. – народний депутат України;

Амельченко В.В. – народний депутат України;

Кривошея Г.Г. – народний депутат України;

Луценко І.В. – народний депутат України;

Ємець Л.О. – народний депутат України;

Левченко Ю.В. – народний депутат України;

Сташук В.Ф. – народний депутат України;

Гарбуз Ю.Г. – народний депутат України;

Москаль Г.Г. – Голова Луганської обласної державної адміністрації;

Резніков О.Ю. – заступник міського голови - секретар Київської міської ради;

Негода В.А. – заступник міністра - керівник Апарату Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України;

Бережницький Я.В. – заступник директора Департаменту регіональної політики та адміністративної реформи Секретаріату Кабінету Міністрів України - завідуючий відділом експертизи і аналізу розвитку територій та виборчих прав;

Скопненко Г.П. – Керівник управління по зв’язках з місцевими органами влади і органами місцевого самоврядування Апарату Верховної Ради України;

Колісніченко В.Є. – заступник керівника управління по зв’язках з місцевими органами влади і органами місцевого самоврядування Апарату Верховної Ради України;

Андрійчук Ю.М. – Голова секретаріату Всеукраїнської асоціації органів місцевого самоврядування «Українська асоціація районних та обласних рад»;

Кравченко В.В. – заступник директора Центру професійного розвитку та правової допомоги Всеукраїнської асоціації органів місцевого самоврядування “Асоціація міст України”;

Ключник Н.Л. – заступник керівника виконавчої дирекції Всеукраїнської асоціації сільських і селищних рад з питань внутрішньої політики;

Тимкович Б.Р. – експерт Всеукраїнської асоціації органів місцевого самоврядування «Українська асоціація районних та обласних рад»;

Адаменко А.М. – Авдіївський сільський голова Сосницького району Чернігівської області;

Ганущак Ю.І. – незалежний експерт;

Ткачук А.Ф. – директор з питань науки та розвитку ГО “Інститут громадянського суспільства”;

Примаков Г.А. – перший заступник Голови Менської районної державної адміністрації Чернігівської області;

Лісніченко А.С. – заступник  начальника  відділу з питань місцевого самоврядування та адміністративно-територіального  устрою Управління конституційного та адміністративного законодавства Департаменту конституційного, адміністративного та соціального законодавства Міністерства юстиції України;

Ковальчук О.В. – начальник відділу законопроектної роботи юридичного управління Київської міської державної адміністрації.

 

ПРОЕКТ ПОРЯДКУ ДЕННОГО

 

1. Про призначення позачергових місцевих виборів.

2. Про проект Постанови про зміни в адміністративно-територіальному устрої Луганської області, зміну і встановлення меж Попаснянського і Слов'яносербського районів Луганської області (реєстр. № 1601, н.д. А.Артеменко).

3. Про проект Закону про тимчасовий порядок здійснення повноважень місцевого самоврядування на період проведення антитерористичної операції (реєстр. № 1529, н.д. А.Артеменко).

4. Про проект Закону України про добровільне об’єднання територіальних громад (реєстр. № 0915, друге читання).

5. Про проект Закону України про засади державної регіональної політики (реєстр. № 0908, друге читання).

6. Про проект Закону про внесення змін до Закону України “Про столицю України – місто-герой Київ” (щодо поновлення права територіальної громади міста Києва здійснювати місцеве самоврядування через районні в місті ради і їх виконавчі органи) (реєстр. № 1229, н.д. О.Третьяков).

7. Про проект Закону про внесення змін до Закону України “Про столицю України – місто-герой Київ” щодо відновлення районних рад (реєстр. № 1229-1, н.д. Ю.Левченко, А.Іллєнко).

8. Про проект Закону про внесення змін до Закону України “Про столицю України – місто-герой Київ” (щодо поновлення права чинності положень про районні ради) (реєстр. № 1229-2, н.д. І.Луценко, В.Івченко).

9. Про проект Закону про внесення змін до Закону України “Про столицю України – місто-герой Київ” (щодо відновлення районних у місті Києві рад та розподілу повноважень між ними і Київською міською радою) (реєстр. № 1229-3, н.д. Л.Ємець, В.Сташук, Г.Кривошея).

 

***

 

СЛУХАЛИ: Голова Комітету С.Власенко ознайомив членів Комітету з проектом порядку денного засідання Комітету та запропонував висловити свої зауваження і пропозиції до нього.

Пропозицій не надійшло,

порядок денний прийнято за основу.

 

Голова Комітету С.Власенко запропонував визначитися шляхом голосування щодо прийняття порядку денного засідання Комітету в цілому.

 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ

 

1. Про призначення позачергових місцевих виборів.

2. Про проект Постанови про зміни в адміністративно-територіальному устрої Луганської області, зміну і встановлення меж Попаснянського і Слов'яносербського районів Луганської області (реєстр. № 1601, н.д. А.Артеменко).

3. Про проект Закону про тимчасовий порядок здійснення повноважень місцевого самоврядування на період проведення антитерористичної операції (реєстр. № 1529, н.д. А.Артеменко).

4. Про проект Закону України про добровільне об’єднання територіальних громад (реєстр. № 0915, друге читання).

5. Про проект Закону України про засади державної регіональної політики (реєстр. № 0908, друге читання).

6. Про проект Закону про внесення змін до Закону України “Про столицю України - місто-герой Київ” (щодо поновлення права територіальної громади міста Києва здійснювати місцеве самоврядування через районні в місті ради і їх виконавчі органи) (реєстр. № 1229, н.д. О.Третьяков).

7. Про проект Закону про внесення змін до Закону України “Про столицю України – місто-герой Київ” щодо відновлення районних рад (реєстр. № 1229-1, н.д. Ю.Левченко, А.Іллєнко).

8. Про проект Закону про внесення змін до Закону України “Про столицю України – місто-герой Київ” (щодо поновлення права чинності положень про районні ради) (реєстр. № 1229-2, н.д. І.Луценко, В.Івченко).

9. Про проект Закону про внесення змін до Закону України “Про столицю України – місто-герой Київ” (щодо відновлення районних у місті Києві рад та розподілу повноважень між ними і Київською міською радою) (реєстр. № 1229-3, н.д. Л.Ємець, В.Сташук, Г.Кривошея).

 

УХВАЛИЛИ:

Затвердити порядок денний засідання Комітету в цілому.

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – одноголосно.

Рішення прийнято.

 

1.

 

СЛУХАЛИ: інформацію голови підкомітету з питань органів самоорганізації населення, місцевих виборів та інших форм безпосередньої демократії О.Бойко про питання призначення позачергових місцевих виборів.

О.Бойко нагадала, що 24 грудня 2014 року Комітет вже обговорював питання призначення позачергових виборів до окремих органів місцевого самоврядування.

Також вона поінформувала, що вже станом на 12 січня 2015 року в Комітеті перебуває на розгляді 221 клопотання про призначення позачергових місцевих виборів, зокрема про призначення 22 міських, 198 селищних, сільських голів та 1 подання про одночасне призначення позачергових виборів голови та депутатів Підмихайлівської сільської ради Калуського району Івано-Франківської області.

Голова підкомітету зауважила, що 2 клопотання з 221-го не вбачається за можливе задовольнити з огляду на те, що на території Донецької та Луганської областей наразі відбувається антитерористична операція. Вона вказала, що недоцільно призначати позачергові вибори Макіївського міського голови (місто Макіївка Донецької області) та Дмитрівського сільського голови (Дмитрівська сільська рада Шахтарського району Донецької області).

О.Бойко повідомила, що відповідно до частини третьої статті 14, частин першої та п’ятої статті 15 Закону України “Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів” у разі дострокового припинення повноважень сільського, селищного, міського голови позачергові вибори призначаються Верховною Радою України на неділю не пізніш як за 60 днів до дня виборів.

Отже, як вказала голова підкомітету, Верховна Рада України може призначити позачергові місцеві вибори на неділю 22 березня 2015 року.

О.Бойко запропонувала шляхом голосування визначитись відповідно до наданого членам Комітету переліку щодо необхідності призначення позачергових виборів у 219 адміністративно-територіальних одиницях на неділю 22 березня 2015 року.

В обговоренні питання взяли участь: присутні народні депутати України – члени Комітету.

УХВАЛИЛИ:

1. Рекомендувати Верховній Раді України призначити позачергові вибори окремих міських, селищних, сільських голів та депутатів Підмихайлівської сільської ради Калуського району Івано-Франківської області (перелік додається) на неділю 22 березня 2015 року, прийнявши відповідні постанови Верховної Ради України.

2. Доручити виступити на пленарному засіданні Верховної Ради України з цього питання народному депутату України, Голові Комітету С.Власенку.

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – одноголосно.

Рішення прийнято.

 

2.

 

СЛУХАЛИ: інформацію голови підкомітету з питань місцевих органів виконавчої влади та територіального устрою М.Федорука про проект Постанови Верховної Ради України «Про зміни в адміністративно-територіальному устрої Луганської області, зміну і встановлення меж Попаснянського і Слов’яносербського районів Луганської області» (реєстр. № 1601), внесений народним депутатом України А.Артеменком.

Доповідач зазначив, що за визначенням суб’єкта права законодавчої ініціативи зазначеним законопроектом з метою упорядкування адміністративно-територіальних відносин в умовах проведення антитерористичної операції на території Луганської області та забезпечення життєдіяльності у селі Жолобок Фрунзенської селищної ради Слов’яносербського району пропонується змінити межі Попаснянського і Слов’яносербського районів Луганської області. Зокрема, збільшити територію Попаснянського району на 51,0 гектара земель за рахунок передачі до його складу 51,0 гектара земель, що знаходяться у віданні Фрунзенської селищної ради Слов’яносербського району (в тому числі територію села Жолобок), та затвердити територію Попаснянського району загальною площею 146700,0 гектара, Слов’яносербського району загальною площею 82914,72 гектара.

В обговоренні питання взяли участь: присутні народні депутати України – члени Комітету.

М.Федорук вказав, що підкомітет з питань місцевих органів виконавчої влади та територіального устрою, підтримуючи прагнення до вирішення найболючіших життєвих проблем мешканців Луганської області, забезпечення їх основоположних прав, свобод та інтересів, пропонує Комітету рекомендувати Верховній Раді України проект з реєстр. № 1601 за наслідками розгляду у першому читанні прийняти за основу та в цілому.

УХВАЛИЛИ:

1. Рекомендувати Верховній Раді України відповідно до частин першої та другої статті 114 Регламенту Верховної Ради України проект Постанови Верховної Ради України «Про зміни в адміністративно-територіальному устрої Луганської області, зміну і встановлення меж Попаснянського і Слов’яносербського районів Луганської області» (реєстр. № 1601), внесений народним депутатом України А.Артеменком, за наслідками розгляду у першому читанні прийняти за основу та в цілому.

2. Визначити співдоповідачем з цього питання на пленарному засіданні Верховної Ради України народного депутата України, голову підкомітету з питань місцевих органів виконавчої влади та територіального устрою М.Федорука.

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – одноголосно.

Рішення прийнято.

 

3.

 

СЛУХАЛИ: інформацію голови підкомітету з питань місцевого самоврядування Ю.Бублика про проект Закону України про тимчасовий порядок здійснення повноважень місцевого самоврядування на період проведення антитерористичної операції (реєстр. № 1529), поданий народним депутатом України А.Артеменком.

Ю.Бублик вказав, що у проекті визначається тимчасовий порядок здійснення повноважень місцевого самоврядування на період проведення антитерористичної операції з метою створення умов для забезпечення життєдіяльності в окремих населених пунктах Донецької та Луганської областей, органи місцевого самоврядування в яких не здійснюють свої повноваження. Голова підкомітету звернув увагу, Конституцією України не передбачається можливості встановлення для окремих населених пунктів відповідних областей якогось особливого порядку здійснення місцевого самоврядування, відмінного від встановлених законом загальних правил.

Також Ю.Бублик вказав на дискусійність ідеї передачі повноважень органів місцевого самоврядування місцевим органам виконавчої влади, відсутність достатнього обґрунтування запропонованих механізмів такої передачі. Приписи проекту щодо сфери та обсягу повноважень, яких, за відповідних умов, набуватимуть місцеві державні адміністрації, позбавлені необхідної чіткості, в тому числі щодо строків і термінів, можливостей судового оскарження тощо.

Ю.Бублик повідомив присутніх, що підкомітет з питань місцевого самоврядування пропонує відхилити даний законопроект.

Голова Комітету С.Власенко запропонував надати слово для виступу Голові Луганської обласної державної адміністрації Г.Москалю для інформування членів Комітету про стан справ у Луганській області.

В обговоренні питання взяли участь: присутні народні депутати України – члени Комітету, Г.Москаль.

Г.Москаль вказав, що на територіях, які були звільнені від незаконних збройних формувань під час проведення антитерористичної операції, деякі органи місцевого самоврядування виявили нездатність виконувати свої повноваження в зв’язку із самоусуненням депутатів та посадових осіб місцевого самоврядування від виконання повноважень, покладених на них законом. Він поінформував, що останнє пленарне засідання Луганської обласної ради було проведено 23 травня 2014 року. З цього часу сесії обласної ради не скликались, не розглядались питання, які віднесені до повноважень обласної ради. Невідоме місцезнаходження голови обласної ради та його заступників, апарату обласної ради.

Тривалий час на відповідних територіях не вирішуються питання місцевого значення, віднесені законом до відання органів місцевого самоврядування. Більшість цих питань стосуються забезпечення життєдіяльності місцевих громад: управління об’єктами комунальної власності, затвердження програм соціально-економічного та культурного розвитку, цільових програм з інших питань, затвердження місцевих бюджетів, розподіл переданих з державного бюджету коштів у вигляді дотацій, субвенцій.

Г.Москаль наголосив, що припинення повноважень районної, обласної ради у відповідності із Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні” не розв’язує існуючу проблему і закон не враховує ситуацію, коли позачергові вибори місцевої ради провести неможливо.  З урахуванням обставин, які склалися в Донецькій та Луганській областях, необхідним є прийняття спеціального Закону, який би усунув законодавчу прогалину.

Г.Москаль просив членів Комітету підтримати прийняття проекту Закону України про тимчасовий порядок здійснення повноважень місцевого самоврядування на період проведення антитерористичної операції (реєстр. № 1529).

Голова Комітету С.Власенко запропонував створити Робочу групу Комітету для доопрацювання даного законопроекту з урахуванням вимог Конституції України та розглянути доопрацьований Робочою групою законопроект на найближчому засіданні Комітету.

УХВАЛИЛИ:

1. Створити Робочу групу для доопрацювання проекту Закону України про тимчасовий порядок здійснення повноважень місцевого самоврядування на період проведення антитерористичної операції (реєстр. № 1529) з урахуванням вимог Конституції України.

2. Призначити Керівником Робочої групи народного депутата України, голову підкомітету з питань місцевого самоврядування Комітету з питань державного будівництва, регіональної політики та місцевого самоврядування Бублика Юрія Васильовича.

3. Включити до складу Робочої групи народних депутатів України – членів підкомітету з питань місцевого самоврядування Комітету з питань  державного будівництва, регіональної політики та місцевого самоврядування.

4. Залучити до участі в роботі Робочої групи (за згодою) народних депутатів України, представників Апарату Верховної Ради України, Адміністрації Президента України, Секретаріату Кабінету Міністрів України, центральних органів виконавчої влади, провідних асоціацій органів місцевого самоврядування, неурядових організацій, науковців, експертів.

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – одноголосно.

Рішення прийнято.

 

4.

 

СЛУХАЛИ: інформацію голови підкомітету з питань місцевих органів виконавчої влади та територіального устрою М.Федорука про проект Закону України про добровільне об'єднання територіальних громад (реєстр. № 0915, друге читання).

М.Федорук поінформував, що за дорученням Верховної Ради України підкомітет розглянув на своєму засіданні зауваження і пропозиції, що надійшли від суб’єктів права законодавчої ініціативи до проекту Закону України про добровільне об'єднання територіальних громад (реєстр. № 0915), поданого Кабінетом Міністрів України та прийнятого 3 липня 2014 року за основу за наслідками розгляду в першому читанні Верховною Радою України VII скликання та внесеного до Верховної Ради України VIII скликання для його подальшого розгляду відповідно до статті 106 Регламенту за процедурою підготовки до другого читання.

Він повідомив, що за дорученням Комітету попереднє опрацювання пропозицій та поправок народних депутатів України здійснювалась Робочою групою Комітету, в роботі якої взяли участь народні депутати України, фахівці Апарату Верховної Ради України, Секретаріату Кабінету Міністрів України, Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, Міністерства фінансів України, всеукраїнських асоціацій органів місцевого самоврядування, громадських організацій, науковці, експерти.

У ході підготовки законопроекту до другого читання підкомітетом запропоновано Комітету в основному зберегти концепцію та ключові положення ухваленої в першому читанні редакції, водночас значна кількість статей законопроекту зазнала суттєвого доопрацювання.

М.Федорук наголосив, що до розгляду законопроекту в другому читанні від 8 народних депутатів України подано 98 пропозицій, з яких 56 – пропонується врахувати, 9 – врахувати частково, 7 – врахувати редакційно, 24 – відхилити.

В обговоренні питання взяли участь: присутні народні депутати України – члени Комітету, В.Негода, А.Ткачук.

 

Комітетом “Враховано” поправки №№ 1, 2, 3, 4, 8, 9, 10, 14, 17, 19, 20, 22, 24, 25, 26, 29, 31, 32, 33, 35, 37, 42, 43, 44, 45, 47, 48, 49, 50, 53, 56, 57, 59, 60, 61, 65, 67, 68, 70, 72, 73, 74, 76, 77, 78, 79, 89, 90, 91, 97, 98.

Рішення прийняті.

 

Комітетом “Відхилено” поправки №№ 7, 11, 13, 15,16, 21, 23, 28, 34, 41, 46, 51, 52, 58, 63, 64, 75, 80, 82, 83, 84, 85, 87, 88, 94, 95, 96.

Рішення прийняті.

 

Комітетом “Враховано редакційно” поправки №№ 18, 30, 36, 71.

Рішення прийняті.

 

Комітетом “Враховано частково” поправки №№ 5, 38, 40, 54, 55, 69.

Рішення прийняті.

 

М.Федорук запропонував окремо обговорити поправки з №№ 12, 27, 39, 81, 86, 92, 93.

 

·                    Поправку № 12 запропоновано прийняти у такій редакції: «2) територія об’єднаної територіальної громади має бути нерозривною, межі об’єднаної територіальної громади визначаються по зовнішніх межах юрисдикції рад територіальних громад, що об’єдналися».

Рішення прийнято.

 

·                    Поправку № 27 запропоновано прийняти у такій редакції: «4) органи самоорганізації населення відповідної території (за умови представлення ними інтересів не менш як третини членів відповідної територіальної громади)».

Рішення прийнято.

 

·                    Поправку № 39 запропоновано прийняти у такій редакції: «Спільна робоча група формується з однакової кількості представників від кожної територіальної громади, що об’єднується».

Рішення прийнято.

 

·                    Поправку № 81, в якій пропонувалось вилучити з тексту проекту Закону статтю 12 «Перспективний план формування територій громад Автономної Республіки Крим, області» враховано. У зв’язку з цим, запропоновано вилучити з тексту слова «перспективний план формування територій громад Автономної Республіки Крим, області» та поправку № 62 врахувати в такій редакції: «4. Бюджети територіальних громад, що об’єдналися, виконуються окремо до закінчення бюджетного періоду», поправку № 66 врахувати в такій редакції: «1. Держава здійснює фінансову підтримку добровільного об’єднання територіальних громад сіл, селищ, міст шляхом надання об’єднаній територіальній громаді коштів у вигляді субвенцій на формування відповідної інфраструктури згідно з планом соціально-економічного розвитку такої територіальної громади».

Рішення прийнято.

 

·                    Поправку № 86 запропоновано прийняти у такій редакції: «1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування».

Рішення прийнято.

 

·                    Поправку № 92 запропоновано прийняти у такій редакції: «3. Територіальні громади села, селища, міста, що добровільно об’єдналися в одну територіальну громаду, можуть вийти із складу об’єднаної територіальної громади в порядку, визначеному законом».

Рішення прийнято.

 

·                    Поправку № 93 запропоновано прийняти у такій редакції: «3) доповнити статтею 141 такого змісту:

«Стаття 141. Староста

1. У селах, селищах, визначених за рішенням місцевої ради об’єднаної територіальної громади, утвореної відповідно до Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад», за винятком її адміністративного центру, обирається староста на строк повноважень місцевої ради.

2. Староста є посадовою особою місцевого самоврядування.

3. Староста:

представляє інтереси жителів села, селища у виконавчих органах сільської, селищної, міської ради;

сприяє жителям села, селища у підготовці документів, що подаються до органів місцевого самоврядування;

бере участь у підготовці проекту бюджету територіальної громади в частині фінансування програм, що реалізуються на території відповідного села, селища;

вносить пропозиції до виконавчого комітету сільської, селищної, міської ради з питань діяльності на території відповідного села, селища виконавчих органів сільської, селищної, міської ради, підприємств, установ, організацій комунальної форми власності та їх посадових осіб;

здійснює інші обов’язки, визначені Положенням про старосту.

4. Положення про старосту затверджується сільською, селищною, міською радою відповідної об’єднаної територіальної громади.

У Положенні визначаються права і обов’язки старости, порядок його звітності, інші питання, пов’язані з діяльністю старости.

5. Староста обирається в порядку, визначеному законом.

6. Староста є членом виконавчого комітету ради об’єднаної територіальної громади за посадою».

Рішення прийнято.

 

·                    Запропоновано внести додатково поправку № 98 та викласти її у такій редакції: «4) частину четверту статті 51 викласти в такій редакції:

«4. До складу виконавчого комітету сільської, селищної, міської ради входять також за посадою секретар відповідної ради, староста (старости)».

У зв’язку з цим, поправку № 98 вважати поправкою № 99.

Пропозицію підтримано.

 

С.Власенко, підводячи підсумок обговорення і ставлячи на голосування пропозицію про прийняття законопроекту в другому читанні та в цілому, вказав, що пропонує: з метою узгодження положень статей законопроекту, виправлення орфографічних та термінологічних помилок надати право секретаріату Комітету внести редакційні правки  у прийнятий текст і що вони мають бути доузгоджені із Головою Комітету та авторами поправок.

Пропозицію підтримано.

 

Голова Комітету також наголосив, що є пропозиції окремих суб’єктів права законодавчої ініціативи – членів Комітету щодо видалення із тексту порівняльної таблиці поправок їхнього авторства стосовно яких Комітетом прийнято рішення “відхилити” і є пропозиція врахувати це побажання. У зв’язку з цим, нумерація поправок буде відповідно змінена.

Пропозицію підтримано.

 

УХВАЛИЛИ:

1. Рекомендувати Верховній Раді України відповідно до пункту 3 частини першої статті 123 Регламенту Верховної Ради України проект Закону України про добровільне об'єднання територіальних громад (реєстр. № 0915), за результатами розгляду в другому читанні прийняти в другому читанні та в цілому.

2. Визначити доповідачем з цього питання на пленарному засіданні Верховної Ради України народного депутата України, Голову Комітету з питань державного будівництва, регіональної політики та місцевого самоврядування С.Власенка.

ГОЛОСУВАЛИ: «За» -  одноголосно.

Рішення прийнято.

 

Голова Комітету С.Власенко запропонував розглянути питання порядку денного №№ 5, 6, 7, 8, 9 на наступному засіданні Комітету.

Пропозицію підтримано.

 

 

ПИТАННЯ ПОРЯДКУ ДЕННОГО,

ЯКІ РОЗГЛЯНУЛИ НА ЗАСІДАННІ КОМІТЕТУ

12 січня 2015 року

 

1. Про призначення позачергових місцевих виборів.

2. Про проект Постанови про зміни в адміністративно-територіальному устрої Луганської області, зміну і встановлення меж Попаснянського і Слов'яносербського районів Луганської області (реєстр. № 1601, н.д. А.Артеменко).

3. Про проект Закону про тимчасовий порядок здійснення повноважень місцевого самоврядування на період проведення антитерористичної операції (реєстр. № 1529, н.д. А.Артеменко).

4. Про проект Закону України про добровільне об’єднання територіальних громад (реєстр. № 0915, друге читання).