ПОРЯДОК організації та проведення особистого прийому громадян у Верховній Раді України

27 квітня 2015, 09:46

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядженням Голови

Верховної Ради України

від 17 квітня 2015 року  573

 

ПОРЯДОК організації та проведення особистого прийому громадян

у Верховній Раді України

 

1. Цей Порядок визначає основні вимоги до організації та проведення особистого прийому громадян у Верховній Раді України.

 

2. Особистий прийом громадян у Верховній Раді України проводиться головами комітетів Верховної Ради України, головами депутатських фракцій (депутатських груп) у Верховній Раді України та працівниками Відділу з питань звернень громадян Апарату Верховної Ради України у приймальні Верховної Ради України (м. Київ, вул. Банкова, 6-8).

 

3 .Особистий прийом громадян Головою Верховної Ради України проводиться в установленому ним порядку відповідно до статті 23 Закону України "Про звернення громадян".

Особистий прийом громадян за дорученням Голови Верховної Ради України проводиться в установленому ним порядку відповідно до статті 23 Закону України «Про звернення громадян».

 

4. Особистий прийом громадян головами комітетів Верховної Ради України, головами депутатських фракцій (депутатських груп) у Верховній Раді України проводиться протягом чергової сесії у визначені графіком дні з 14-ої до 17-ої години.

У разі відсутності голови комітету Верховної Ради України, голови депутатської фракції (депутатської групи) у Верховній Раді України у визначений графіком день особистий прийом громадян проводиться відповідно першим заступником, заступником голови комітету або секретарем комітету Верховної Ради України, уповноваженим представником депутатської фракції (депутатської групи) у Верховній Раді України або за їхнім дорученням - членом відповідного комітету Верховної Ради України, депутатської фракції  (депутатської групи) у Верховній Раді України.

 

5. Особистий прийом громадян працівниками Відділу з питань звернень громадян Апарату Верховної Ради України проводиться щоденно, крім неділі та святкових днів, з 8-ої до 13-ої години та з 14-ої до 17-ої години, у п'ятницю і передсвяткові дні - до 16-ої години, у суботу - з 10-ої до 13-ої години.

 

6. Особистий прийом громадян, яким присвоєно звання Герой України, нагороджених орденом Героїв Небесної Сотні, яким присвоєно Герой Соціалістичної Праці, інших осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, інвалідів війни, жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», учасників бойових дій проводиться першочергово.

 

7. Вхід громадян до приймальні Верховної Ради України є вільний і не потребує оформлення перепустки.

Вхід до приймальні Верховної Ради України осіб, які мають при собі зброю, громіздкі речі тощо, перебувають у стані алкогольного, наркотичного сп’яніння, мають явні ознаки психічного розладу або поведінка яких створює небезпеку для оточуючих, не допускається.

У разі грубої, агресивної поведінки громадянина особистий прийом може бути припинено, а за необхідності викликано співробітників міліції.

 

8. Громадянин може записатися на особистий прийом особисто або через представника, повноваження якого оформлені в установленому законом порядку. В інтересах малолітніх, неповнолітніх та недієздатних осіб на особистий прийом записуються їхні законні представники.

 

9. На громадянина під час запису на особистий прийом на підставі документа, що посвідчує особу, заводиться реєстраційно-контрольна картка у базі даних автоматизованих систем інформаційно-технологічного забезпечення діяльності Верховної Ради України.

 

10. Попередній запис громадян на особистий прийом до голів комітетів Верховної Ради України, голів депутатських фракцій (депутатських груп) у Верховній Раді України проводиться працівниками Відділу з питань звернень громадян Апарату Верховної Ради України спільно з працівниками секретаріатів комітетів Верховної Ради України, депутатських фракцій (депутатських груп) у Верховній Раді України у визначений графіком день з 8-ої до 13-ої години.

 

11. Під час попереднього запису громадян на особистий прийом до голів комітетів Верховної Ради України, голів депутатських фракцій (депутатських груп) у Верховній Раді України з'ясовується прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина (а для внутрішньо переміщених осіб – адреса, за якою особі може бути вручена офіційна кореспонденція), зміст порушеного питання, до яких посадових осіб чи органів державної влади він звертався і яке було прийняте рішення, визначається посадова особа чи орган державної влади, до компетенції яких належить вирішення питання, вивчаються інші матеріали, що подаються громадянами для обґрунтування своїх вимог.

У разі якщо особа з обмеженими фізичними можливостями не може прибути особисто для попереднього запису на особистий прийом до голів комітетів Верховної Ради України, голів депутатських фракцій (депутатських груп) у Верховній Раді України, такий запис здійснюється у визначений для запису час за контактним телефоном приймальні Верховної Ради України.

 

12. Повторний прийом громадянина з питання, яке вже розглядалося головами комітетів Верховної Ради України, головами депутатських фракцій (депутатських груп) у Верховній Раді України, проводиться у разі, якщо питання, порушене у попередньому зверненні, не було вирішено по суті.

Під час особистого прийому головами комітетів Верховної Ради України, головами депутатських фракцій (депутатських груп) у Верховній Раді України громадянину може бути відмовлено в особистому прийомі працівником секретаріату комітету Верховної Ради України, секретаріату депутатської фракції (депутатської групи) у Верховній Раді України, якщо раніше йому було надано відповідь по суті порушуваних ним питань, а також у разі звернення з питання оскарження рішення з порушенням терміну подання скарги, визначеного статтею 17 Закону України «Про зверення громадян».

 

У разі повторного звернення громадянина на особистий прийом до реєстраційно-контрольної картки додаються попередні реєстраційно-контрольні картки та копії архівних матеріалів з порушеного питання.

 

13. Список громадян на особистий прийом до голів комітетів Верховної Ради України, голів депутатських фракцій (депутатських груп) у Верховній Раді України із зазначенням їх прізвища, імені, по батькові, місця проживання, соціального статусу та змісту порушуваних питань формується працівниками Відділу з питань звернень громадян Апарату Верховної Ради України і подається відповідно голові комітету Верховної Ради України, голові депутатської фракції(депутатської групи) у Верховній Раді України.

Послідовність прийому громадян головами комітетів Верховної Ради України, головами депутатських фракцій (депутатських груп) у Верховній Раді України визначається особами, які проводять такий прийом, з урахуванням положень пункту 6 цього Порядку.

 

14. Під час проведення особистого прийому громадян разом з ними можуть бути присутні їхні представники, повноваження яких оформлені в установленому законом порядку, та особи, які перебувають у сімейних (родинних) відносинах з цими громадянами.

Присутність сторонніх осіб під час проведення особистого прийому громадян не допускається.

 

15. У разі якщо порушене громадянином питання вирішити безпосередньо на особистому прийомі неможливо, воно розглядається у порядку, встановленому законом для письмових звернень.

Про результати розгляду звернення громадянину повідомляється письмово або усно (за його бажанням).

 

16. Письмове звернення, яке подається громадянином на особистому прийомі, повинно бути оформлено відповідно до вимог статті 5 Закону України "Про звернення громадян".

 

17. Усі звернення громадян на особистому прийомі реєструються відповідно до Порядку роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах Апарату Верховної Ради України, затвердженого Розпорядженням Голови Верховної Ради України від 9 січня 2007 року № 11.

У разі подання громадянином на особистому прийомі звернення на ім’я народного депутата України, воно реєструється відповідно до Порядку  роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах Апарату Верховної Ради України, затвердженого Розпорядженням Голови Верховної Ради України від 9 січня 2007 року № 11.

На вимогу громадянина, який подав звернення на першому аркуші копії звернення проставляється штамп із зазначенням дати та вхідного номера звернення.

У разі подання громадянином на особистому прийомі запиту на особистому прийомі запиту на інформацію його опрацювання здійснюється відповідно до Розпорядження Голови Верховної Ради України «Про забезпечення виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» в Апараті Верховної Ради України» від 11 травня 2011 року №393. Штамп на оригіналі та копії запиту не проставляється.

 

18. За результатами особистого прийому громадян голови комітетів Верховної Ради України, голови депутатських фракцій (депутатських груп) у Верховній Раді України, а також за їхнім дорученням працівники секретаріатів комітетів Верховної Ради України, депутатських фракцій (депутатських груп) у Верховній Раді України, працівники Відділу з питань звернень громадян Апарату Верховної Ради України в межах своєї компетенції готують відповідні доручення, надсилають звернення до органів державної влади, органів місцевого самоврядування, об'єднань громадян, підприємств, установ, організацій, вживають інших, передбачених законодавством заходів.

 

19. Облік звернень, прийнятих на особистому прийомі громадян головами комітетів Верховної Ради України, головами депутатських фракцій (депутатських груп) у Верховній Раді України, працівниками Відділу з питань звернень громадян Апарату Верховної Ради України, веде Відділ з питань звернень громадян Апарату Верховної Ради України.

 

20. Контроль за наслідками розгляду питань, порушених громадянами на особистому прийомі у голів комітетів Верховної Ради України, голів депутатських фракцій (депутатських груп) у Верховній Раді України, працівників Відділу з питань звернень громадян Апарату Верховної Ради України, здійснюється відповідно секретаріатами комітетів Верховної Ради України, депутатських фракцій (депутатських груп) у Верховній Раді України та Відділом з питань звернень громадян Апарату Верховної Ради України.

 

21. До кожного засідання Погоджувальної ради депутатських фракцій (депутатських  груп) у Верховній Раді України Відділ з питань звернень громадян Апарату Верховної Ради України готує Керівнику Апарату Верховної Ради України інформацію про особистий прийом громадян головами комітетів Верховної Ради України, головами депутатських фракцій (депутатських груп) у Верховній Раді України.

 

22. Відділ з питань звернень громадян Апарату Верховної Ради України здійснює систематичний аналіз та узагальнення звернень громадян на особистому прийомі у голів комітетів Верховної Ради України, голів депутатських фракцій (депутатських груп) у Верховній Раді України та інформує про це керівництво Верховної Ради України по закінченню чергової сесії Верховної Ради України та чергового скликання Верховної Ради України.

Працівники секретаріатів комітетів Верховної Ради України, депутатських фракцій (депутатських груп) у Верховній Раді України надають Відділу з питань звернень громадян Апарату Верховної Ради України копії відповідей органів державної влади, органів місцевого самоврядування, об'єднань громадян, підприємств, установ, організацій, до яких були надіслані на розгляд звернення громадян, отримані на особистому прийомі у голів комітетів Верховної Ради України, голів депутатських фракцій (депутатських груп) у Верховній Раді України, для узагальнення та інформування керівництва Верховної Ради України.

 

23. Інформація про порядок організації та проведення особистого прийому громадян у Верховній Раді України і графік особистого прийому громадян головами комітетів Верховної Ради України, головами депутатських фракцій (депутатських груп) у Верховній Раді України публікуються у газеті "Голос України", розміщуються на офіційному веб-сайті Верховної Ради України у глобальній інформаційній мережі Інтернет, а також у приймальні Верховної Ради України в доступному для вільного огляду місці.