Законопроект відповідає вимогам Європейської хартії місцевого самоврядування та є вагомим кроком на шляху до вступу в Європейський Союз.

Його прийняття сприятиме реформі децентралізації публічної влади, пріоритетним напрямом якої є удосконалення принципів служби в органах місцевого самоврядування, процедур добору та проходження служби, соціальних гарантій та відповідальності службовців місцевого самоврядування, стимулювання кар’єрного зростання, деполітизація служби та інше.

Проект Закону було обговорено на комітетському круглому столі у широкому колі вітчизняних та міжнародних експертів.

Всеукраїнські асоціації органів місцевого самоврядування, що підтримали даний законопроект:

Асоціація міст України у своєму висновку відзначає про врахування при підготовці законопроекту концептуальних ідей, які були висловлені Правлінням Асоціації, та підтримує його прийняття за наслідками розгляду у першому читанні за основу з поправками щодо збільшення мінімального розміру посадового окладу службовця місцевого самоврядування, який займає посаду категорії «ІІІ», а також виключення верхньої межі посадових окладів таких службовців;

Асоціація об’єднаних територіальних громад визнає законопроект важливим кроком на шляху реформи місцевого самоврядування та наголошує на необхідності внесення змін до його розділу VI «Оплата праці, заохочення і соціальні гарантії»;

Всеукраїнська асоціація громад вважає, що ухвалення законопроекту може стати першим кроком до майбутнього єдиного розуміння та законодавчого регулювання державної служби та служби в органах місцевого самоврядування як публічної служби;

Українська асоціація районних та обласних рад також підтримує прийняття законопроекту, текст якого був опрацьований у тісній співпраці з представниками районних та обласних рад.

Законопроект також підтримали провідні українські експерти Національного інституту стратегічних досліджень, Науково-дослідного інституту державного будівництва та місцевого самоврядування Національної академії правових наук України, Інституту законодавства Верховної Ради України, Національної асоціації адвокатів України, Навчально-наукового інституту публічного управління та державної служби Київського національного університету ім. Тараса Шевченка, Аналітичного центру «Інститут законодавчих ідей», висловивши до нього окремі зауваження техніко-юридичного характеру.

 

Повернутись до списку публікацій

Версія для друку

Ще за розділом


“Новини”

01 травня 2024 19:06
30 квітня 2024 19:32
30 квітня 2024 12:23
29 квітня 2024 14:40
26 квітня 2024 11:15
25 квітня 2024 15:09
25 квітня 2024 12:44
25 квітня 2024 09:55
24 квітня 2024 16:08
24 квітня 2024 09:35