ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ

 

Комітет з питань державного будівництва та місцевого самоврядування

 

Протокол засідання № 125/13

15 червня 2011 року

15 год. 00 хв.

м. Київ,

вул. Садова, 3 а, к. 416

                                       

 

Голова Комітету Омельченко О.О.

За Секретаря Комітету Черноморов О.М.

 

Присутні: члени Комітету: Боднар О.Б., Сінченко В.М., Демчишен В.В., Павленко В.В., Подгорний С.П., Петренко В.М., Трайдук М.Ф., Єгоров О.М., Горбатюк А.О., Касянюк О.Р., Надоша О.В., Фомін О.В.

Відсутні: Гордієнко С.В., Ключковський Ю.Б.

Відповідальні працівники секретаріату Комітету: Завідувач секретаріату Комітету Малюга А.В., заступник Завідувача секретаріату Комітету Данилюк О.А., головні консультанти Корнієнко Т.М., Шкуріна Л.Б., старший консультант Гарбуз Ю.П., Федоренко Ю.В.

 

Запрошені:

Дейч Б.Д. – народний депутат України;

Павленко Е.І. – народний депутат України;

Нетецька Н.А. – народний депутат України;

Ємельянова І.І.– Перший Заступник Міністра юстиції України;

Вишневський А.В. – Заступник Начальника Головдержслужби;

Бурлаков П.М. – Перший заступник Голови Ради міністрів Автономної Республіки Крим;

Солодка І.В. – помічник Міністра юстиції України;

Скопненнко Г.П. – Керівник Управління по зв’язках з місцевими органами влади і органами місцевого самоврядування Апарату Верховної Ради України;

Вовченко О.Л. – заступник директора Департаменту – начальник управління фінансів органів державного управління Міністерства фінансів України;

Ляшко І.В. – заступник начальника Управління конституційного та адміністративного законодавства Департаменту конституційного, адміністративного та соціального законодавства Міністерства юстиції України;

Білинська М.М. – Віце-Президент Національної академії державного управління при Президентові України;

Полякова К.Ю. – Перший заступник Керуючого справами Ради міністрів Автономної Республіки Крим;

Яценко В.М. – представник Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини;

Харченко О.В. – заступник начальника відділу нормативно-правового забезпечення Київського державного центру зайнятості;

Рахімкулов Е.Р. – Заступник директора Програми сприяння Парламенту II;

Фугель Л.М. – заступник Керівника Управління кадрової політики Адміністрації Президента України;

Полякова Ю.Г. – заступник начальника відділу в складі Департаменту з питань правового забезпечення Рахункової палати України.

 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ

 

1. Про доручення Голови Верховної Ради України В.Литвина щодо підготовки проектів постанов Верховної Ради України про відкликання:

проекту Закону про внесення змін до Закону України    "Про політичні партії в Україні" (щодо державної реєстрації політичних партій) (реєстр. №5423, н.д. Ю.Мірошниченко),

проекту Закону про внесення змін до Закону України "Про об'єднання громадян" (щодо державної реєстрації об'єднань) (реєстр. №6056, н.д. Ю.Мірошниченко)

та зняття їх з розгляду у зв’язку з їх відкликанням народним депутатом України Ю.Мірошниченком.

2. Про призначення позачергових місцевих виборів:

2.1 Про призначення позачергових виборів окремих сільських, селищних, міських голів.

2.2 Про вивчення ситуації, яка склалася в Глевахівській селищній раді Васильківського району Київської області.

2.3 Про звернення Центральної виборчої комісії стосовно наявності правових підстав для реалізації районними у місті Києві територіальними виборчими комісіями, сформованими у 2006 році, повноважень, передбачених Законом про місцеві вибори для районних у місті виборчих комісій.

3. Про проект Закону про внесення змін до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" (щодо вдосконалення правового регулювання)  (реєстр. №8309, С.Гордієнко, В.Сінченко, С.Подгорний, М.Трайдук).

4. Про проект Закону про Раду міністрів Автономної Республіки Крим (реєстр.№8191, друге читання).

5.    Про проект Закону про державну службу (реєстр. №8306, друге читання).

 

***

 

СЛУХАЛИ: Голова Комітету О.Омельченко ознайомив членів Комітету з проектом порядку денного засідання Комітету та запропонував прийняти його за основу.

Пропозицію підтримано.

 

О.Омельченко запропонував членам Комітету внести свої пропозиції до прийнятого за основу порядку денного.

Перший заступник Голови Комітету О.Боднар поінформувала присутніх про те, що 09 червня 2011 року у Верховній Раді України були зареєстровані проекти Постанов про надання згоди на звільнення Президентом України Плаксюка Ю.О. з посади Голови Державного комітету телебачення та радіомовлення України (реєстр.№8649) та про надання згоди на призначення Президентом України Курдіновича О.В. на посаду Голови Державного комітету телебачення і радіомовлення України (реєстр.№8650), внесені Президентом України В.Януковичем.

О.Боднар звернула увагу членів Комітету, що головним з підготовки на розгляд парламенту проектів постанов є Комітет з питань свободи слова та інформації. Вона нагадала присутнім положення Конституції України, які визначають повноваження Президента і Верховної Ради України щодо призначення та звільнення Голови Державного комітету телебачення і радіомовлення України та стисло ознайомила присутніх зі змістом проектів Постанов.

З огляду на оперативний характер розгляду питання члени Комітету вирішили включити в порядок денний засідання Комітету дані проекти постанов та оперативно прийняти щодо них рішення. 

Більшістю голосів присутніх на засіданні членів Комітету (“За” – 10 народних депутатів України, “Утримались” – 2 народних депутати України)  були підтримані пропозиції Президента України та доручено Голові Комітету О.Омельченку в усній формі поінформувати Голову Комітету з питань свободи слова та інформації А.Шевченка про позицію Комітету щодо порушеного питання.

Рішення прийнято.

 

Голова Комітету запропонував присутнім визначитися шляхом голосування щодо прийняття порядку денного засідання Комітету в цілому з такою послідовністю питань:

1. Про доручення Голови Верховної Ради України В.Литвина щодо підготовки проектів постанов Верховної Ради України про відкликання

проекту Закону про внесення змін до Закону України    "Про політичні партії в Україні" (щодо державної реєстрації політичних партій) (реєстр. №5423, н.д. Ю.Мірошниченко),

проекту Закону про внесення змін до Закону України "Про об'єднання громадян" (щодо державної реєстрації об'єднань) (реєстр. №6056, н.д. Ю.Мірошниченко)

та зняття їх з розгляду у зв’язку з їх відкликанням народним депутатом України Ю.Мірошниченком.

2. Про призначення позачергових місцевих виборів:

2.1 Про призначення позачергових виборів окремих сільських, селищних, міських голів.

2.2 Про вивчення ситуації, яка склалася в Глевахівській селищній раді Васильківського району Київської області.

2.3 Про звернення Центральної виборчої комісії стосовно наявності правових підстав для реалізації районними у місті Києві територіальними виборчими комісіями, сформованими у 2006 році, повноважень, передбачених Законом про місцеві вибори для районних у місті виборчих комісій.

3. Про проект Закону про внесення змін до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" (щодо вдосконалення правового регулювання)  (реєстр. №8309, С.Гордієнко, В.Сінченко, С.Подгорний, М.Трайдук).

4. Про проект Закону про Раду міністрів Автономної Республіки Крим (реєстр.№8191, друге читання).

5. Про проект Закону про державну службу (реєстр. №8306, друге читання).

УХВАЛИЛИ:

1.Затвердити порядок денний засідання Комітету в цілому.

ГОЛОСУВАЛИ: “За” – одноголосно.

Рішення прийнято.

 

1.

СЛУХАЛИ: інформацію голови підкомітету з питань виборчого законодавства та об’єднань громадян Подгорного С.П. про доручення Голови Верховної Ради України В.Литвина щодо підготовки проектів постанов Верховної Ради України про відкликання проекту Закону про внесення змін до Закону України "Про політичні партії в Україні" (щодо державної реєстрації політичних партій) (реєстр. №5423, н.д. Ю.Мірошниченко) та проекту Закону про внесення змін до Закону України "Про об'єднання громадян" (щодо державної реєстрації об'єднань) (реєстр. №6056, н.д. Ю.Мірошниченко) та зняття їх з розгляду у зв’язку з їх відкликанням народним депутатом України Ю.Мірошниченком.

Доповідач зазначив, що пропонується погодитися з пропозицією народного депутата України Ю.Мірошниченка та рекомендувати Верховній Раді України відповідно до частини другої статті 104 Регламенту Верховної Ради України законопроекти з реєстр. №№ 5423, 6056 зняти з розгляду.

Пропозицію підтримано.

 

2.

2.1

СЛУХАЛИ: інформацію голови підкомітету з питань виборчого законодавства та об’єднань громадян Подгорного С.П. про призначення позачергових виборів окремих сільських, селищних, міських голів.

Доповідач поінформував присутніх про зміст підготовлених матеріалів щодо питання призначення позачергових місцевих виборів та запропонований підкомітетом проект рішення Комітету, в якому Верховній Раді України рекомендується призначити позачергові місцеві вибори на неділю 18 вересня 2011 року.

Загалом на розгляд подається 30 проектів постанов щодо призначення позачергових місцевих виборів у зв’язку з достроковим припиненням  повноважень сільських голів, а саме: 25 – за власним бажанням на підставі поданих заяв, 3 – у зв’язку зі смертю та 2 – за рішенням суду.

В обговоренні питання взяли участь: присутні народні депутати України.

УХВАЛИЛИ:

1. Рекомендувати Верховній Раді України призначити позачергові вибори:

Бондарівського сільського голови (Бондарівська сільська рада Марківського району Луганської області),

Гатянського сільського голови (Гатянська сільська рада Берегівського району Закарпатської області),

Кам’янського сільського голови (Кам’янська сільська рада Ізюмського району Харківської області),

Малолуцького сільського голови (Малолуцька сільська рада Гусятинського району Тернопільської області),

Нечволодівського сільського голови (Нечволодівська сільська рада Куп’янського району Харківської області),

Новоборівського сільського голови (Новоборівська сільська рада Старобільського району Луганської області),

Іванівського сільського голови (Іванівська сільська рада Чернігівського району Чернігівської області),

Киселівського сільського голови (Киселівська сільська рада Чернігівського району Чернігівської області),

Кохівського сільського голови (Кохівська сільська рада Ананьївського району Одеської області),

Тарнавського сільського голови (Тарнавська сільська рада Монастирищенського району Черкаської області),

Понятівського сільського голови (Понятівська сільська рада Роздільнянського району Одеської області),

Врубловецького сільського голови (Врубловецька сільська рада Кам’янець-Подільського району Хмельницької області),

Голятинського сільського голови (Голятинська сільська рада Міжгірського району Закарпатської області),

Острожецького сільського голови (Острожецька сільська рада Млинівського району Рівненської області),

Верхньоторгаївського сільського голови (Верхньоторгаївської сільського голови Нижньосірогозького району Херсонської області),

Яхновецького сільського голови (Яхновецька сільська рада Волочиського району Хмельницької області),

Надеждівського сільського голови (Надеждівська сільська рада Чаплинського району Херсонської області),

Миколаївського сільського голови (Миколаївська сільська рада Казанківського району Миколаївської області),

Жоравського сільського голови (Жоравська сільська рада Яготинського району Київської області),

Великошишівського сільського голови (Великошишівська сільська рада Шахтарського району Донецької області),

Абрикосівського сільського голови (Абрикосівська сільська рада Кіровського району Автономної Республіки Крим),

Хлопівського сільського голови (Хлопівська сільська рада Гусятинського району Тернопільської області),

Новоданилівського сільського голови (Новоданилівська сільська рада Казанківського району Миколаївської області),

Сергіївського сільського голови (Сергіївська сільська рада Слов’янського району Донецької області),

Лигівського сільського голови (Лигівська сільська рада Сахновщинського району Харківської області),

Чернеченського сільського голови (Чернеченська сільська рада Балтського району Одеської області),

Мирнодолинського селищного голови (Мирнодолинська селищна рада Попаснянського району Луганської області),

Миколаївського селищного голови (Миколаївська селищна рада Миколаївського району Одеської області),

Зіньківського міського голови (Зіньківська міська рада Зіньківського району Полтавської області),

Соснівського міського голови (місто Соснівка Червоноградської міської ради Львівської області) на неділю 18 вересня 2011 року, прийнявши відповідні постанови Верховної Ради України.

2. У разі, якщо протягом пленарного тижня 5-8 липня 2011 року подані на розгляд Верховної Ради України народними депутатами України – членами Комітету проекти постанов про призначення позачергових місцевих виборів не будуть розглянуті, доручити визначити дату, на яку доцільно призначити ці вибори, голові підкомітету з питань виборчого законодавства та об’єднань громадян Подгорному С.П.

3. Доручити виступити на пленарному засіданні Верховної Ради України з цього питання народному депутату України, голові підкомітету з питань виборчого законодавства та об’єднань громадян Подгорному С.П.

ГОЛОСУВАЛИ: “За” – одноголосно.

Рішення прийнято.

 

2.2

СЛУХАЛИ: інформацію голови підкомітету з питань виборчого законодавства та об’єднань громадян Подгорного С.П. про вивчення ситуації, яка склалася в Глевахівській селищній раді Васильківського району Київської області.

Доповідач нагадав присутнім про те, що з метою вивчення ситуації, яка склалася в Глевахівській селищній раді Васильківського району Київської області члени Комітету здійснили виїзд на місце, де було проведено зустріч з представниками влади органів місцевого самоврядування, ознайомилися з додатковими матеріалами, в т.ч. рішеннями судів різних інстанцій, в яких засвідчено законність обрання О.В.Шепеленка головою Глевахівської селищної ради Васильківського району Київської області. З огляду на вказані обставини, С.Подгорний запропонував дане питання зняти з контролю, оскільки підстав для призначення виборів немає.

Інформацію взято до відома.

 

2.3

СЛУХАЛИ: інформацію голови підкомітету з питань виборчого законодавства та об’єднань громадян Подгорного С.П. про звернення Центральної виборчої комісії стосовно наявності правових підстав для реалізації районними у місті Києві територіальними виборчими комісіями, сформованими у 2006 році, повноважень, передбачених Законом про місцеві вибори для районних у місті виборчих комісій.

Доповідач зазначив, що районні в місті Києві виборчі комісії були сформовані відповідно до Закону України «Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів» (№1667 від 06.04.2004 р.) районними у місті Києві радами для організації підготовки та проведення 26 березня 2006 року виборів депутатів районних у місті Києві рад. Відповідно до положень зазначеного Закону, що на сьогодні втратив чинність, районні в місті Києві виборчі комісії здійснювали також окремі повноваження як окружні виборчі комісії з виборів Київського міського голови та виборів депутатів Київської міської ради.

Проте, Київська міська рада, керуючись статтею 140 Конституції України, частиною другою статті 7 та статтею 11 Закону України «Про столицю України – місто-герой Київ» (із змінами та доповненнями), статтею 2 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад», своїм рішенням від 9 вересня 2010 р. № 7/4819 припинила з 31 жовтня 2010 року шляхом ліквідації районні в місті Києві ради, їх виконавчі органи, а також припинила повноваження депутатів районних у місті рад п’ятого скликання, не визначившись при цьому із повноваженнями районних у місті Києві територіальних виборчих комісій.

У зв’язку з тим, що 31 жовтня 2010 року у місті Києві вибори депутатів районних у місті Києві рад не проводились, підстави для формування районних у місті Києві виборчих комісій були відсутні, через що новий склад цих територіальних виборчих комісій не був сформований. Тому відповідно до пункту 4 розділу ХІV чинного на сьогодні Закону України «Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів» № 2487-VI, що був прийнятий 10 липня 2010 року (далі – Закон), до формування відповідно до цього Закону нового складу районних в місті Києві виборчих комісій члени цих територіальних виборчих комісій, що були створені для проведення місцевих виборів до набрання чинності цим Законом, мають здійснювати свої повноваження. Разом з цим варто зауважити, що за умови ліквідації районні в місті Києві рад жодних повноважень для районних у місті Києві виборчих комісій у час поза виборчим процесом з виборів Київського міського голови та виборів депутатів Київської міської ради Законом не передбачено.

Необхідно також зазначити, що з метою створення належних умов для організації підготовки та проведення виборів міських голів та виборів депутатів міських рад у містах з районним поділом, Законом передбачено, що у таких містах багатомандатний виборчий округ по виборах депутатів міської ради та одномандатний виборчий округ по виборах міського голови поділяється на виборчі територіальні округи, межі яких збігаються з межами районів у місті (абзац четвертий частини третьої та частина шоста статті 17 Закону).

Водночас на районні в місті Києві виборчі комісії частиною першою статті 18 Закону покладене повноваження утворювати виборчі дільниці, а частиною першою статті 23 – утворювати дільничні виборчі комісії. При цьому Київська міська виборча комісія такими повноваженнями саме для забезпечення організації та проведення виборів Київського міського голови та виборів депутатів Київської міської ради не наділена. Зрозуміло, що без таких важливих етапів виборчого процесу як утворення виборчих дільниць та утворення дільничних виборчих комісій ні вибори Київського міського голови, ні вибори депутатів Київської міської ради провести неможливо. Водночас на районні в місті виборчі комісії Законом покладені й інші повноваження, про що йдеться і у Вашому листі.

З іншого боку, до територіальних виборчих комісій, які складають систему виборчих комісій, що здійснюють підготовку та проведення місцевих виборів, Законом віднесено районні у містах виборчі комісії лише у містах, де утворені районні у місті ради (абзац шостий пункту 2 частини першої статті 19 Закону). У зв’язку із тим, що у місті Києві районні ради було ліквідовано, утворення районних у місті Києві виборчих комісій на сьогодні Законом не передбачено. Це ставить під сумнів законність формування Центральною виборчою комісією нового складу районних у місті Києві виборчих комісій під час виборчого процесу з виборів Київського міського голови та (або) депутатів Київської міської ради для здійснення ними передбачених Законом повноважень у відповідному виборчому процесі.

 

В обговоренні питання взяли участь: присутні народні депутати України.

Було підкреслено важливість та складність проблеми, неоднозначність і певні прогалини відповідних положень виборчого законодавства. Члени Комітету дійшли узгодженої думки щодо необхідності повернення до обговорення даного питання на одному з перших своїх засідань на початку роботи дев’ятої сесії Верховної Ради України шостого скликання із запрошенням представників Центральної виборчої комісії.

 Також було внесено пропозицію доручити Голові Комітету О.Омельченку поінформувати про ситуацію керівництво Центральної виборчої комісії та беручи до уваги, що Центральна виборча комісія наділена повноваженням готувати пропозиції щодо вдосконалення законів з питань проведення виборів (пункт 6 статті 17 Закону України «Про Центральну виборчу комісію»), запропонувати надати Комітетові позицію Центральної виборчої комісії щодо можливих шляхів законодавчого врегулювання вищевказаного питання.

Голова Комітету також запропонував поінформувати Адміністрацію Президента України та Міністерство юстиції України щодо даної проблеми і запросити їх представників на засідання Комітету, на якому буде обговорюватись дане питання.

Пропозиції підтримано.

 

3.

СЛУХАЛИ: інформацію голови підкомітету з питань місцевого самоврядування М.Трайдука про проект Закону про внесення змін до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" (щодо вдосконалення правового регулювання)  (реєстр. №8309, С.Гордієнко, В.Сінченко, С.Подгорний, М.Трайдук).

Доповідач зазначив, що даним законопроектом пропонується покращити правове забезпечення діяльності органів місцевого самоврядування, усунути дублювання норм законодавчих актів, повернути та зберегти за Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні” статус комплексного правового регулятора основних засад побудови і функціонування системи місцевого самоврядування в Україні.

Це здійснено шляхом вилучення із Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” більшості положень, внесених Законом України від 01.07.2010 №2388-VI, які дублюють чинні норми Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”. Загалом вносяться зміни до статей 9, 26, 27, 42, 43, 46, 47, 50, 54, 55 та 58 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”. Водночас запропоновано залишити лише положення узагальнюючого характеру, що стосується внесення зміни до статті 59 Закону.

М.Трайдук також поінформував, що Головне науково-експертне управління Апарату Верховної Ради України не має принципових заперечень проти прийняття даного законопроекту та вважає, що за результатами розгляду у першому читанні він може бути прийнятий за основу.

Підкомітетом з питань місцевого самоврядування опрацьовано матеріали та підготовлено проект висновку Комітету щодо законопроекту з реєстр. № 8309, який надано для розгляду народним депутатам України – членам Комітету.

В обговоренні питання взяли участь: присутні народні депутати України, запрошені, працівники секретаріату Комітету.

УХВАЛИЛИ:

1. Верховій Раді України відповідно до пункту 1 частини  першої статті 114 Регламенту Верховної Ради України проект Закону України про внесення змін до Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”  (щодо вдосконалення правового регулювання) (реєстр. № 8309) прийняти за основу та доручити Комітету Верховної Ради України з питань державного будівництва та місцевого самоврядування підготувати його до другого читання.

2. Доручити виступити від Комітету при розгляді цього питання на пленарному засіданні Верховної Ради України народному депутату України – голові підкомітету з питань місцевого самоврядування Трайдуку М.Ф. 

ГОЛОСУВАЛИ: “За” – одноголосно.

Рішення прийнято.

 

4.

СЛУХАЛИ: інформацію голови підкомітету з питань державного будівництва В.Демчишена про проект Закону про Раду міністрів Автономної Республіки Крим (реєстр.№8191, друге читання).

Доповідач нагадав членам Комітету, що законопроект з реєстр. №8191, поданий Кабінетом Міністрів України, було прийнято Верховною Радою України за основу 31 травня 2011 року з дорученням Комітету з питань державного будівництва та місцевого самоврядування із скороченням строку підготувати його до другого читання. Комітет за дорученням Верховної Ради України розглянув всі зауваження і пропозиції, що надійшли від суб’єктів права законодавчої ініціативи до законопроекту (реєстр. №8191). Всі вони внесені до порівняльної таблиці та розглянуті на предмет врахування чи відхилення підкомітетом з питань державного будівництва, який також підготував проект висновку Комітету з даного питання.

В.Демчишен наголосив, що із 166 поправок і пропозицій, що надійшли від одинадцяти народних депутатів України, підкомітетом пропонується врахувати - 139, 2 - врахувати частково, 2 - врахувати редакційно і 23 - відхилити.

В обговоренні питання взяли участь: присутні народні депутати України, запрошені, працівники секретаріату Комітету.

УХВАЛИЛИ:

1. Рекомендувати Верховній Раді України відповідно до пункту 3 частини першої статті 123 Регламенту Верховної Ради України за результатами розгляду проекту Закону України «Про Раду міністрів Автономної Республіки Крим» (реєстр. № 8191) у другому читанні прийняти його в другому читанні та в цілому.

2.Доручити виступити на пленарному засіданні Верховної Ради України з цього питання Голові Комітету – народному депутату України Омельченку О.О.

ГОЛОСУВАЛИ: “За” – 10 народних депутатів України, “Утримались” – 4 народних депутати України.

Рішення прийнято.

 

5.

СЛУХАЛИ: інформацію голови підкомітету з питань державного будівництва В.Демчишена про проект Закону про державну службу (реєстр. №8306, друге читання).

Доповідач нагадав членам Комітету, що законопроект з реєстр. №8306, поданий Президентом України В. Януковичем, було прийнято Верховною Радою України за основу 7 квітня 2011 року з дорученням Комітету з питань державного будівництва та місцевого самоврядування підготувати його до другого читання. За цей час до законопроекту надійшли 844 поправки і пропозиції від суб’єктів права законодавчої ініціативи. Всі вони внесені до порівняльної таблиці та розглянуті на предмет врахування чи відхилення підкомітетом з питань державного будівництва, який також підготував проект висновку Комітету з даного питання.

В.Демчишен поінформував, що порівняльна таблиця містить 844 поправки і пропозиції, що надійшли від суб’єктів права законодавчої ініціативи. Підкомітетом пропонується - 329 пропозицій врахувати повністю, 155 - врахувати частково, 1 - врахувати по суті, 7 - врахувати редакційно, 348 - відхилити, щодо 4 пропозицій підкомітет не прийняв рішення і пропонує обговорити їх на засіданні Комітету.

В обговоренні питання взяли участь: присутні народні депутати України, запрошені, працівники секретаріату Комітету.

УХВАЛИЛИ:

1. Рекомендувати Верховній Раді відповідно до пункту 3 частини першої статті 123 Регламенту Верховної Ради України проект Закону України “Про державну службу” (реєстр. №8306 від 25.03.2011 р.) за результатами розгляду в другому читанні прийняти у другому читанні та в цілому (порівняльна таблиця додається на 239 арк.).

2. Визначити доповідачем з цього питання на пленарному засіданні Верховної Ради України народного депутата України, голову підкомітету з питань державного будівництва В.Демчишена.

ГОЛОСУВАЛИ: “За” - 8 народних депутатів України, “Проти” - 4 народних депутати України, “Утримався” - 1 народний депутат України, “Не брав участі в голосуванні” - 1 народний депутат України.

Рішення прийнято.

 

 

 

Повернутись до списку публікацій

Версія для друку

Ще за розділом


“8 сесія 6 скликання_арх”